Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Fredag

Av tulipaner - 24 november 2012 13:02

  Vi har då varit på havs badet ,och set deras julshow med studio54

med god mat ,samt olika disco dängor som framförs.jätte kul att vi har sånt här uppe,

för vi är ju inte sirekt bortskämda med det.

vi var oxå och såg en anna show där för ca:1 månad sen,och man behöver lite annat oxå.speciellt jag då som går hemma hela dagarna.(är krockskadad,oj,det lät inge vidare)

trist väder och köra hem i dimma lite regn och dålig sikt,tur karln är van och köra.

 

inser mer och mer att jag behöver glasögon,ja ,det har jag nog tjatat om i nån månad nu,men det ska ju göras oxå,och drar gärna på det....vill egentligen inte,om sanningen ska fram.

 

hundarna var jätte glada när vi kom,den äldsta sov,han skulle upp och jobba 05.00 den lille kommer hem med bil,samma tid,och jag inser ,han är inte liten han blir 18år i sommar. nykter och sköt sam ,dom har varit på planket,och planket då är ,ett graffitit plank här i stan där man får spraya.

 

så man var ju som inte jätte trött när man kom hem,men till slut så tog john blund över.

 

en bra fortsatt lördag till er ,och ska försöka fixa lite här:)

 

 
 
Spanaren

Spanaren

24 november 2012 13:45

Så kul att få läsa din text och få fyllas med dina må-bra-energier. Köra i detta fukt och dis och mörker plus svart asfalt är inte alls kul. Bra att ni kom säkra hem och blev välkomnad av hundarna. Bra att sonen får spraya och uttrycka sig med det och då behövs det inte alls några andra giftigheter/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

26 november 2012 12:15

det var ett bra svar,han kan glittra till det:)

ja,det var lite mörkt och disigt,så trist.

 
Älva fors

Älva fors

24 november 2012 17:58

Å så trevligt, det är så mysigt att få göra något annat ibland.
Hoppas att din lördag fick lite sol, men försäkerhets skull så sänder jag en dikt till dig.

Solen sänder sina strålar
Över bryggans bruna pålar

Den gula kärleken leker
Din kind den nu smeker

Skrattar så gott
Nu hamnar den på din lott

KRAM

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

26 november 2012 12:15

men så fint

 
Primrose

Primrose

25 november 2012 18:23

Kommenterar här ,ser att du tagit bort att man får kommentera i din senaste blogg, eftersom dy är ny på bloggplasten undrar jag bara om det var ett medvetet val, eller om dyu tryckt på fel knapp ,-)
Jag skulle mycket väl kunna trycka på fel knapp, har både tryckt bort hela bloggen på blogspot ,-)))) Och tryckt bort alla mina vänner ,-))))
Inte klokt jag vet!
Härligt med Julshow!
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

tulipaner

26 november 2012 12:02

ja,söta du sitter nu här och fattar inte hur jag ska få till det:)
jösses,såg inte att dom här komentarerna heller fanns ,usch och fy ,men jag jobbar på det :) kram

 
Älva fors

Älva fors

25 november 2012 21:41

Blommor är vackra alla på olika sätt
Julen firas med kärlek och värme men inte hos alla.
Det är mest bråk då tydligen :( om man läser tidningen.

För inte är det som när man själv va barn.
Nej nu ska det stressas till alla bonusföräldrar
Vanliga föräldrar bonus mormor/morfar bonus farmor/farfar mm

Jag har stora barn och 1 barnbarn så lite mysala tomte pepparkakor blir det allt. Inge pråligt, utan värmen och myset inge stress.

Man kan inte svara på din andra text :) så jag skriver svaret här kram på dig/er......

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

26 november 2012 12:13

ja,jag har strulat:) med att få nå svar .
ja,du har så rätt,det mycket bråk,och mycket helg alkoholism.sorligt

mysigt med barnbarn,bara det är ju en mysfaktor.värme ska det vara det gör så mycket ,och man ska vara rädd om varandra /kram

 
Älva fors

Älva fors

27 november 2012 18:42

Hej vännen när du skriver ett inlägg så står det längst ner på den sidan
Lösenordsskydda det här inlägget
Tillåt kommentarer till det här inlägget
Jag vill godkänna alla kommentarer

Dessa tre ska du bocka i. För då kan vi skriva till dig
KRAM

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

27 november 2012 18:47

tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards