Alla inlägg den 26 november 2012

Av tulipaner - 26 november 2012 12:03

  ja,hörrni,har då lyckats som jag brukar.

ser först nu ,komentarerna som skrivits,inte här,men i förmodligen gästboken,jaja

och inte har jag lyckats så man får skriva i bloggen.

men :mitt motto är.man lär sig nått nytt varje dag.så det bara bita i det.

 

detta lilla monster på bild är min mops som är drygt 2 år,en riktig glädje spridare:) håller oss i gång i familjen,inte illa .har två chin oxå,men flickorna är 7 och 8år.så dom är inte lika på gång som den här ,och har ju naturligtvis inte samam temperament,är ju 2 olika raser .

 

vi har blivit lovade minus grader:och den prognosen tror jag 1000% på ,vill slippa slasket,och det blir så härlig ren luft .

 

nu hoppas jag att jag får till det här .

och :var rädda om er /kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards