Direktlänk till inlägg 28 november 2012

vinter

Av tulipaner - 28 november 2012 13:35

  Nu har vintern äntligen komit! så härligt,-6 baar att ta på sig kläder och gå ut och bara andas den härliga ute luften!

 

Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

                                                  
           Engelskt ordspråk

var rädd om er där ute<3

 
 
Primrose

Primrose

28 november 2012 13:49

Härligt att det fungerar nu ,-)
Snö, visst är det härligt ,-)
Här snöregnar det, mest regn, inte lika skönt, men mysigt på sitt vis!
Vet inte om min kommentar kom fram igår, det gick att kommentera!
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Spanaren

Spanaren

28 november 2012 15:23

Har du inte godkänt min kommentar till förra inlägget ;.)
Fint foto och en härligt väderlek och mitt ben blir bara bättre och bättre ... kan det bli bättre *ler*
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

29 november 2012 09:56

fick inget jag skulle godkänna?????

 
Spanaren

Spanaren

28 november 2012 15:24

Ps Gillar din tulipansajts färger bra ... bara så att du vet *ler*

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

29 november 2012 10:23

Kan bli så ibland ;.)

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

29 november 2012 10:24

Nu åkte min kommenerar i väg utan att jag sa att nu trivs vi båda med minus och lite snö. Hoppas på ännu mera av den vita varan eller hur? /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

29 november 2012 17:13

jaaaa,det klart vi måste få mer snö,då blir allt som det ska:)

 
Primrose

Primrose

29 november 2012 14:56

Ja, falska vänner vill vi inte ha!
Bra citat!
Här är det också vitt, kom snö i natt. Nu måste jag köpa vinterkängor, sent ute, jag vet. Men det var så varmt så länge!
Fick ha gummistövlar idag, det var en aning kallt ,-)))
Ha det fint. KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

tulipaner

29 november 2012 17:13

du nog inte ensam om och köpa nya kängor nu.
jag började misströsta om vintern här uppe,men nu är den här .och det så skönt!

gummi stövlar i sin ära,men inte när det börjar kyla på.hoppas du hittar kängor du gilar!
kram

 
Älva fors

Älva fors

29 november 2012 16:50

Hej mins smurg prickar.
Vi har också fått lite snö -2 grade, det är så myckey ljusare. Hundarna blev hundvalpar igen fniss. Han en fin kväll, kramar från oss alla.

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

29 november 2012 17:11

Inte illa med hund valpar ,vad kul!

visst är det skönt när det blir ljusare,man ser vart man sätter sina fötter oxå:)

En fin kväll till dig oxå/kram

 
Älva fors

Älva fors

29 november 2012 17:28

Förlåt stavningarna fniss men jag åt glass och strössel smulorna fastnade mellan tangenterna. Man ska inte äta glass, när man skriver.
Nå det skulle stå Mina smurf prickar :) och inget annat. Sen skulle det stå mycket ljusare.
Oj skvallra inte för någon att jag åt glass vid datorn :) för då kommer mina ungar att säga en hel del.
KRAM

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

1 december 2012 19:25

hahha nä då,jag slvallrar aldrig,är inte bättre själv:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards