Alla inlägg den 6 december 2012

Av tulipaner - 6 december 2012 18:11

 

ja,då var vi på inlägg nummer 2 idag:)

var i funderingarnas tecken,innan .och så gick vi på en prommis i skogen,

och någonstans så löste jag mina funderingar.

 

Funderingarna var då:inom min bekants kaps krets så har en del inte haft det så bra:och jag tar så illa vid mig.men jag måste ju oxå tänka klart:skulle dom lägga ner så mycket funderingar på mig???   nä,jag tror faktiskt inte det.

 

sen har jag ju mitt här,men vill alla väl,men det finns ju måtta oxå,säger mitt sunda förnuft.

 

ska kanske tilläga att jag varit väldigt stressad innan ,pga:mina dementa föräldrar,kanske har jag hintat om det någonstans.

 

men nu så är jag mer klar tänkt ,tack och lov,man måste vara realist oxå.

 

nåja,nog om det .men .var rädd om er /kram

Av tulipaner - 6 december 2012 12:15

 

Ser ni kylan stiga,det rätt häftigt.

 

vi har kalt och jag njuter,ja,jag är knäpp,jag vet.men inge slask,och det räcker med det för min del!

 

jag hoppas att ni har det bra och slipper snö storm,och slask!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards