Alla inlägg den 8 december 2012

Av tulipaner - 8 december 2012 12:31

 

Då ringde telefonen på eftermiddan.och det en kmpis som undrar om jag vill koma till kyrkan och se deras jul spel av barnen:gissa om jag vill.  så då åker jag senare not kvällen.och får vara med om dom ljuvligaste flick sångerna på länge,samt pojkarna oxå. detta är då en bild på dom vise männen.ja ,jag blevså otroligt glad,att dom tänkte på mig ,som bara har stora barn<3

så det här lever jag på ett tag nu,ny tankad energi,underbart!

 

jag hoppas ni där ute mina vänner oxå har det bra,och att jag tänker på er i positiva bemärkelser ,ska ni veta<3

 

till sist

vid en middag beror det inte så mycket på vad som

står på bordet,utan vilka som sitter på stolarna

                                                  
                   William S Gillbert

Skapa flashcards