Direktlänk till inlägg 23 december 2012

En bra början på julen öskar jag er!

Av tulipaner - 23 december 2012 18:11

 

Vi har varit och promenerat med hundarna det -20 ute och blåser.

Inte en människa har vi sett,men vet ni så skönt och så fridfullt ute.fick öka på stegen i slutet,det började nypa lite väl så mycket i kinderna.

men så skönt när man kommer in och vet att hundarna fått sin motion!

 

väntar på att yngsta flickan och hennes pojkvän ska koma.så vi börjar julen nu.

 

Hoppas allt är bra med en och en riktigt skön jul till er !

 

och var rädd om er<3

 
 
Spanaren

Spanaren

24 december 2012 08:27

Fint foto!
God Jul till dig och dina hundar och kissen plus till din familj.
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

26 december 2012 11:52

Tack söta du

 
Ingen bild

Älva fors

25 december 2012 12:07

Tack och ha en fortsatt fin Jul vecka ni också. Mitt barn och barnbarn kommer imorgon, om det inte snöar mera :) för sonen har jouren och kan behöva ploga. Stor kramar till er alla!!!

tulipaner

26 december 2012 11:51

åh,men du får ju fin främmande,du kan pussa på

 
Ingen bild

Primrose

25 december 2012 20:36

Håller med dig, det man värdesätter finns i hjärtat ,-)
Härligt kallt ni har, här har vi massor med snö och det fortsätter snöa. Härligt!
Visst känns det skönt när hundarna fått vara ute och rastats! ,-)
Hoppas du får hjälp att sätta in bilder!
Är ju själv på blogspot.com Det är lite annat där .
Ha det fortsatt fint! KRAM Primrose ,-)

tulipaner

26 december 2012 11:52

ja,vi får väl se:) om jag får in foton.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards