Alla inlägg den 28 december 2012

Av tulipaner - 28 december 2012 19:00

 

Detta är då från Auschwits eller hur man stavar det.Nått som dom som inte tror på att det hänt,ska se .nyttigt att få se det mer ingående,för det inte klokt vad dom hållit på med här.det vilar något väldigt sorligt över det:och det vore ju konstigt,om det inte gjorde det!  

Är enormt förtjust i olika såna sten saker:detta är någonstans i Litauen  

Detta är i Warsawa

Av tulipaner - 28 december 2012 18:53

 

Visnings trädgård i Tyskland  

svenska tigern i Lettland tror jag den ligger,gubben är på hockey,det han som har minnet i denna familj  

det lycka att ha ett fågel bo på gården i Polen,så det var väldigt vanlgt att dom fanns överallt:)

Av tulipaner - 28 december 2012 18:41

 

Hörrni.,det känns som om tiden springer under fotsulorna?!

 

kunde ju inte hälsa på mamma på julafton i och med förkylningen,vill ju inte smitta dom andra där.så vi var dit igår,och allt är som vanligt,hon är så söt när hon skrattar och ser så glad ut.

 

sen har vi spanat isvägen istan som dom brukar ploga ,och så finns det is som dom sköter om ,så skridskoåkare kan susa förbi en .sen ser man så himmla bra,om det kommer andra hundar.och så känslan man får mitt uti vattnet och så ser man land på olika håll,ja jag älskar det.men dom har inte öppnat ,men vi var och tjuv testade:)

 

vi har inte varit på nån rea.har som inget behov av att trängas där i affärerna,skönt och slippa.

 

äldsta dottern med sambo kommer till nyår,och det trevligt,vi har firat några nyår ihop.hon skulle fixa för rätten och efterrätten,så vi ska då se till att huvud rätten blir gjord,och det får min man göra,jag är inte bra på kött.fisk skal djur och annat går bra,men inte kött,vet inte varför.

 

sen måste jag se till att börja få börja på massage,så nu ska jag allt ta tag i det.för tänkte på yoga.men yoga studion.ville att man ska ha läkar intyg,för det kan ju bli olika saker som dom inte hanterar ,om man tar ut nån rörelse,och det tycker jag är bra,men lite trisst.ville ju.finns ju fler ,men tror dom kan sitt väldigt bra,dom är jätte seriösa.

 

flickorna och jag har vart ute på dan idag,det ni,sparar gärna till kvällen är piggast då,men det blev bara kallare nu mot kvällen,sådet passade bra.  

så här är vi 3st.men jag älskar dom verkligen,fast en fattas:(

 

jag önskar er gott nytt år ,och på återseende nästa år,och ett bättre år ,än detta hoppas jag på!

 

var rädd om er !

Ovido - Quiz & Flashcards