Alla inlägg den 2 januari 2013

Av tulipaner - 2 januari 2013 13:00

 

Klassisk bild från england.

vi var i england nästan 4 veckor 2011. vi åkte upp till York och tog oss ned därefter .

det så att jag har en englands tycka om i mig<3

 

vi gillar det alal här,vi åkte ju med äldsta dottern och hennes sambo,och vi har ju vart över på Crufts(hundutställning)  bara semester,julshopping.och det mesta har ju kretsat kring London. så nu tog vi tag i det och åkte på allt vi kunde :) och ingen kan ta det ifrån mig ,engelsmännen är otroligt trevliga!

 

där av lite blandade bilder om här och där .vi hade inte hundarna med här,det väldigt krångligt att ha hunden med sig i uk.och där med var dom hos goda vänner .

 

men jag har velat se vart prinssesan Dianas sista vila är ,och nu har jag sett det .har gått diana walk,sett slotten osv,men det ganska långt att ta sig dit bara med tunnelbana eller så.men nu har jag sett hennes brors gods,och hur fint hon har det .jag gillade henne ,hon var så vanlig mot alal andra ,är inte svag för kungligheter ,men hon var något speciellt.

 

nåja.sen har vi ju från 2010 och neråt på cd:så där fixar inte den här data människan att fixa ,ni skulle fått se obahama beach:för det var verkligen underbart,men en dag kanske jag kommer ihåg och be gubben hjälpa mig,et så mycket annat runt i kring .

 

ha en underbar dag,och var rädd om er /kram

Av tulipaner - 2 januari 2013 12:54

 

Piren i Brighton  

ja,han som har minnet i behåll jobbar men england fortfarande

Av tulipaner - 2 januari 2013 12:49

 

vilket slott ,kommer jag inte ihåg men det england  

Här vaktar jag

Av tulipaner - 2 januari 2013 12:44

 

Någonstans i Tyskland för några år sen.  

Oxå tyskland.

Skapa flashcards