Alla inlägg den 22 januari 2013

Av tulipaner - 22 januari 2013 17:14

 

vi har varit lite små skröplia här,lite ont i magen och i huvudet,det går ju allt möjligt nu.

katinka befinner sig på isvägen,som finns i stan.jag bara älskar den,får en frihets upplevelse när man är där ute mitt i vattnet:)

 

sen fick jag veta att det finns droger i området,vilket inte alls känns så trevligt,och alla hanterar detta på olika sätt,men jag gick direkt och pratade med lille man ,ja han är yngst.och han tycker ju att det ju bara losers som håller på med sånt,och jag tror honom.men vill ändå,förvarna om vad som hänt,tänker inte gå in närmare på den historien.men det hemskt att det finns droger överallt ,lättare och få tag på än alkohol.ta dom bara ,det alltid bevis som ska finnas ,misstänker man nått,då tycker jag det ska kollas ,visst poliserna måste alltid ha sina bevis,och lagen säger väl så att bevisen ska finnas.ja tråkigt är det:(

 

hoppas alla mår ,och var rädd om er!

Skapa flashcards