Alla inlägg den 25 januari 2013

Av tulipaner - 25 januari 2013 15:21

 

Krya på er alla som är sjuka,med alla de virusar som går!

 

här går dagarna framåt med allt möjligt pyssel,blommor vattnas

hundar rastas.och igår var frissan hem,då böev vi alla klippta och jag då med mina ljusa slingor,yngsta dottern och hennes sambo oxå.det en tjeje som är bekant till dottern som är frissa ,en jätte duktig en,som vi har förmånen och få hem och fixa håret,super bra är det.

 

sen har jag ju min babys jag hälsar på i alla fall 1 gång i veckan,han gör såna framsteg:som han jollrade idag:) en grannes babys är det.

 

 

Nu önskar jag er en fin helg<3

 

Det ingen konst att vara modig om man inte är rädd

                                                  
                         Tove Jansson

Ovido - Quiz & Flashcards