Alla inlägg den 8 februari 2013

Av tulipaner - 8 februari 2013 19:56

 

Tänk så fin naturen är nu,jag lever i ett snölandskap ,eller i bomull:)

tyvärr är skoter åkarna dåliga på och köra upp spåren i år,men det blir väl under helgen,vi har fått rätt mycket ny snö.

 

idag så kom gubben hem från jobbet,och har köpt icebugs åt mig,blev något glad,slipper gå och spänna min kropp hela tiden,så vi har invigt dom,jag och hundarna ,skönt men ovant och inte behöva tänka vart man sätter sina fötter.  

vi har ganska kalt -16 med blåst,och då klär jag flickorna:inte i normal fall,men när det så här,då ska dom inte frysa.

har oxå varit till lilla mamma ,och min yngsta son övningskörde mig dit,och dom fortsatte vidare medans jag hälsade på henne.

hon har det jätte bra,och har en ny vän där,en kvinna i hennes ålder dom är för urgulliga<3 mamma bor ju då på ett boende med bara 5 st brukare ,och 2 personal.dom som bor där är ganska så dementa ,dom jobbar efter lungnet i tillvaron,dom har till och med eterisk olja som dom sätter i en lite större grej på kvällen,lite kul tycker jag ,dom har inte tänket om man är van vid ,och det fungerar.och det imponerar på mig,varför dom inte har fler såna boendeen,många som skulle behöva det.

 

nu ska jag önska alla en trevlig helg och var rädd om er <3

(var inte alls rädd när pojken övningskörde:) )

Ovido - Quiz & Flashcards