Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

Måndag,så fort helgen går!

Av tulipaner - 11 februari 2013 20:58

 

Helgerna går fort:men hur som helst så var vi på isvägen inne i stan ,så soligt ochfint -14 och blåst,och då får man allt klä på sig ordentligt.

Men det en befrielse på nått sätt och gå där ,det bara så lungt och fint,trots skotrar som åker åt sitt  håll,folk som promenerar som man möter .men det gör som inget det bara så härligt.    

oj,nu blev det 2 bilder av samma ,vet inte hur jag får bort den .nåja ni får titta på den andra och låtsas att den andra inte finns .

Önskar er en bra början på veckan <3

'och var rädd om er!

 
 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

12 februari 2013 16:14

Dessa bilder menar jag, för jag tror att jag svarade på fel tema. Fniss, jag är fortfarande virrig. Men på bättrings väg, fy vad denna influensa satt i länge. Nästan 3 vk, idag har jag stekt pannkakor och hundarna älskar dom. Ja vi också, nu ska jag snart ta mig en liten tur med hundarna. Men en lugn sådan, blir fortfarande trött och flåsig. Stora kramar till er alla.

tulipaner

14 februari 2013 11:38

ta det lungt,det tar visst tid ochär jobbigt ,krya på dig i din takt!

 
Spanaren

Spanaren

13 februari 2013 18:49

En sådan fin bild bör vi se två gånger på *ler*
Bra att diu trivs och nu snöar det igen ;-)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

14 februari 2013 11:38

hahha,jag lär mig,ja, det snöar:)

 
skogsfen

skogsfen

17 februari 2013 16:14

Hej såg dig hos en bloggvän, nja flera ska jag säga. Blev nyfiken och kikade in och vad får jag se...helt fantastiska foton det som du fått in två av är ju magiskt. Ha det gott.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

19 februari 2013 11:29

Tack snälla!och välkommen åter:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards