Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

<3

Av tulipaner - 14 februari 2013 11:39

 

Semlorna var goda,då hoppade vi till alla hjärtans dag,och den kan vi väl ha året runt,och inte i köp männens anda.

 

Skönt att infuensa drabbade är på tillfrisknis väg,och att Primososes pappa slapp lida<3     att spanaren är min vän,och att jag får fika hos Lynx,och följa Corinas ansikts behandling ,super kul faktiskt!

                                 var rädd om er stooor kram<3

 
 
Spanaren

Spanaren

14 februari 2013 11:55

Goaste mjukaste och raraste vännen min tack för en underbar bild. Du vet också att jag tycker att man kan vara go året om i hela livet och inte bara idag *ler* Fast kärlek i allt det gillar både du och jag och många med oss :-)

Stort TACK för din extra kärleksfulla ord idag och tack det samma/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

19 februari 2013 11:32

Tack!

 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

14 februari 2013 19:36

**********HEJ HA EN UNDERBAR ALLA HJÄRTANS DAG***********


KRAM PÅ ER........

tulipaner

15 februari 2013 11:34

krammmmm

 
Spanaren

Spanaren

15 februari 2013 07:49

På Lokus annonssida i vår tidning idag så finns det en mopshona på fyra månader i Boden som önskar nytt hem. Vet inte varför jag ska pracka på dig en hund till ;.) Hon ser ut som Fanci/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

15 februari 2013 11:33

ska ingen ha:)

 
Spanaren

Spanaren

15 februari 2013 12:29

Här har jag skrivit förr och var tog det inlägget vägen?!?!
Nu minns jag inte vad jag skrev men en fin tulpnabild är det. Så blev jag glad över dina fina ord till mig och de andra. Tycker om dig vännen/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

19 februari 2013 11:31

jag om dig oxå/kram

 
primrose

primrose

16 februari 2013 16:15

Tack, jag är fortfarande så tacksam att pappa fick somna in lugnt!
Vacker Alla hjärtansdagsbild!
Visst är varje dag en alla hjärtans dag ,-)
Ha det fint härliga snöbilder, sagolika vintern ,-)
KRAM och ha det gott, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

22 februari 2013 13:22

jag förstår din tacksamhet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards