Alla inlägg den 15 februari 2013

Av tulipaner - 15 februari 2013 11:35

 

Hej !

igår var jag till mamma ,då låg hon och sov på soffan,och hatten på:) så söt,en liten alla hjärtans dags nalle fick hon lille mor.

 

den yngsta övningskör nu,och han kör bra,så jag var inte ens rädd det andra gången jag åker med,medans jag var hos mamma ,så var dom och åkte runt i stan.bra träning.

 

sen så hade jag fått blommor och godis ochen kaka när vi kom hem och det behövde jag då verkligen inte,och det borde dom veta,man ska kunna ge varje dag och när man känner för det,ja jag vet nog tjatat om igår:)

 

vet ni att det lika trevligt och gå in här varje gång:det inget dåligt betyg!!  

Här har vi en som kan busa i tid och otid:)

Nu önskar vi er en fin helg,och var rädd om er<3

Ovido - Quiz & Flashcards