Alla inlägg den 19 februari 2013

Av tulipaner - 19 februari 2013 11:32

 

Lördagens soff häng:) flickorna med respektive kom förbi och vi såg melodifestivalen,alla hade köpt med sig något,även jag ,så vi var mätta och glada,och som vanligt blev det natt sudd,men så ska det vara .

sen har lilla mopsen störtat in i något så hon har en avskrapning aldeles vid ögat som går upp när hon går ut och mulvadar sig,och nu,hör härDoogles:ja,jag har alltid tyckt att det så löjligt med glas ögon för hun.mmmmm men det för hundar som inte klarar blåst i sina ögon,dom håller uv ljuset borta osv,alltså med mer medecinsk verkan.och summan av det hela är att jag då beställt såna glasögon,så=okunnskapen,den är allt bra ,så jag fick mig en tanke ställare ska ni veta.så går det när man tycker,men inte vet!!!!  

Även lite äldre hundar leker :)  

Klockan var 16.00 och vi har ännu ljust,så visst ser vi skillnad nu,det bara så underbart vi njuter,och är ute så mycket vi orkar.

 

var rädd om er där ute och en stor kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards