Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

isvägen/banan

Av tulipaner - 20 februari 2013 11:12

 

Igår då tog vi bilen och åkte till stan för att gå på isvägen:jag älskar den ,och med fint väder blir det inte sämre.  

Tänk om man kunde,men det lika kul och se dom susa förbi en .  

Vi hade en super fin dag gick i fin och lugn takt,flickorna glada,och vi träffade nån hund,då ber jag dom gå åt sidan och sen går vi vidare,det skönt och slippa ha dom i koppel tycker jag ,för handen somnar(har med nacken och göra)

jag hoppas verkligen att ni har det bra skickar sol till dom som inte har det ,vi har det även idag så det jätte härligt.

Önskar er en härlig dag!

 

En kritiker är en man utan ben som visar andra hur man springer

                                                  
                                       Engelskt ordspråk

 
 
Spanaren

Spanaren

20 februari 2013 11:29

Suveränt ordspråk ... tack!

Så underbart fina och soliga bilder. Fyllda av livsglädje och aktiviteter *gillas* Fasen vad du har pli på din hundar *tumme upp*

Dags för en andra tur med Sokko idag för vem kan sitta inne sådana här vackra dagar.

Ha det go-vännen/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

22 februari 2013 13:22

tack snälla du /kram

 
TantGlad

TantGlad

20 februari 2013 16:57

Härliga bilder och vovarna har det härligt åkso.
Må så gott från TantGlad.

http://TantGlad.bloggo.nu

tulipaner

22 februari 2013 13:21

samma till dig!

 
skogsfen

skogsfen

21 februari 2013 09:32

Ser fint ut, och tack för solen. Precis när jag läser detta så tittar solen fram här. Ska ta en prommis snart man får lov att passa på. Fina foton att njuta av.
Kramar från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

22 februari 2013 13:21

va bar att den hittade till er:)

 
primrose

primrose

22 februari 2013 15:16

Så fint ,-) Ser jättehärligt ut! skönt att kunna ha hundarna fria.
Tack, ja skicka hit lite sol ,-))
Där skulle jag också älska att gå.
Bra ordspråk!
Ha en mysig Helg! KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

25 februari 2013 14:18

Det bara och koma så går vi:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards