Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

En trevlig början på veckan önskar jag er!

Av tulipaner - 25 februari 2013 14:33

 

I fredags kom Egypten resenärerna hem.och hade mycket och berätta,så klart.

 

 

 

Lördag då var det hockey.och igår då kom yngsta dottern och hennes kille med en paj dom bakat,så det var ju inte helt fel:)

 

hoppas alal haft en så bra helg som möjligt!

 

vi har plus grader,och det lite tidigt frö det,sen skulle det bli minus grader igen,och då blir det allt halt.men solen är så fin där den lyser ,man blir så himmla glad:)

 

fortsatt bra dag ,och :var rädd omer /kram<3

 
 
Corina

Corina

25 februari 2013 19:09

Ja det är härligt när ljuset återvänder igen ! Genast blir man lite piggare och gladare trotts allt. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

tulipaner

28 februari 2013 11:16

man blir ju det /kram

 
skogsfen

skogsfen

26 februari 2013 08:39

Pyramiderna, lite mystik över det hela, de vill jag se i verkligheten...så en dag så.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

28 februari 2013 11:15

jo,men dom har öppet dessa pyramider när det passar dom,så dom fick inte gå in där den dan,ändå hade dom åkt 7 timmar i buss.synd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards