Alla inlägg den 11 mars 2013

Av tulipaner - 11 mars 2013 18:39

 

Vi har ganska häftiga istappar nu,det nått vackert i dom,jag frågar mig vad?men har inget svar.det har man inte alltid.Men delar av mig istappen hur som helst,kanske nån annan som gillar såna:)  

Idag har vi haft sol,så då har till och med Skrållan fått vara ute med flickorna,och det gillar hon.men det blåser om man inte sitter i lä,och jag hittade inte våra fårskinn så får vänta tills maken kommer hem.Men det skönt ändå att bara kunna sätta sig där ute och blunda med solen små värmandes i ansiktet,man kanske får en liten fräken på näsan:)  

I helgen har det varit födelsedags kalas ,och sen for vi till äldsta flickan och såg på melodifestivalen.dan där på fick vi främmande,och jag blev totalt slut ,jag sov mellan 10,00-21,00 inte bra för natt sömnen men vad gör man.men som det är så sover jag inte en hel natt ändå,men det var som vanligt med nattsömnen så jag behövde verkligen sova.sen var den yngre dottern hem en sväng dom åker ju till Rom 1 vecka ,den äldsta oxå.och så fick vi veta att det blir bröllop för den äldre:helt otroligt,känns så konstigt ,men är ändå så himmla glad :)

ja dom har ju respektive bägge men jag skriver oftast bara flickorna,det räcker ju.

 

Jag hoppas alla får en bra vecka,vi har gått efter dåliga skoter spår med flickorna idag,men vi fick vår motion.

kram till alla ,och var rädd om er!

Skapa flashcards