Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

sol och fint,men det kallt!

Av tulipaner - 13 mars 2013 17:20

  Idag då fick vi bråttom ut,det så fint väder och då måste man bara ut och njuta.Tur jag kläde på mig ,för det ser bara varmt ut ,blåsten gör ju sitt till .

Men vackert är det ,det kommer man inte ifrån.   Här är vi på väg ner från kullen,matte säger att det bra för musklerna för människa som hund och  använda benmusklerna.

 

Idag kommer barnbarnet :nä,det inget barn,det är en pomerainian,dom ska åka bort så då får mormor vara med honom.han går bra in i flocken så det inga bekymmer ,men han är inte så förtjust i katten av nån anledning ,den har vi ju haft i flera år nu.men man kan ju inte gilla allt :)

 

var rädd om er <3

 
 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

14 mars 2013 16:18

HEJ kladdkaka sniffar i luften om du har bakat någon. :) Hoppas att du har det bra, här är det som vanligt. Ont men bättre och då är jag nöjd, ska till sjukgymnasten den 19 mars hoppas han hon/han är bra. Läser och läser som vanligt. Men det finns hopp är i bok nr 42 nu och det är bara 47 i serien. Men vet du att jag har beställt 15 nya böcker i en annan serie. Samma författare. fniss kram på dig.

tulipaner

15 mars 2013 20:05

nä men ,jösses kommer över med kladd kakan snart:) beställt nya böcker nu har hon snöat in sig för att titta ut när sommarn är på gång :)

 
skogsfen

skogsfen

14 mars 2013 18:26

Det se skönt ut på fotot men det kan blåsa kallt ändå, syns ju inte på kort. Är det en frusen damm där längst ner?
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

15 mars 2013 20:03

en liten skridsko bana ,visst är den söt:)

 
Spanaren

Spanaren

16 mars 2013 16:29

Så fina bilder/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

19 mars 2013 11:35

tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards