Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

förkylning och helg!

Av tulipaner - 15 mars 2013 20:05

 

Sol varje dag katten njuter verkligen,hon ligger gärna på morgon tidningen oxå,min morgon vän:)

vi har så fint väder,men ack så kallt fortfarande.men man kan klä sig.då började jag hosta lite och det blev mer och sen så blev det sån skräll hosta bihållorna fulla med allt som hör en förkylning till och feber ,vet många som sagt att hoppas du slipper den,men nu är det ett faktum,man far så illa i kroppen avdetta hostande.jaja,jag klagar står för det :)

den äldre gossen har en kompis som bor ner över och helt plötsligt har dom komit på att nu skulle han till stockholm så han har åkt för ett tag sen,hotell rum bokar dom medans dom väntar på flyget,den som får närmaste läget till stan det tar dom:och då kan jag bara le,det ungdomms tiden så härligt att bara kunna fara iväg så där utan och planera.nu har han ju jobbat hela veckan till sena kvällar,så jag hoppas dom får en bra helg där nere.  

Barnbarnet har anlänt Han är 10år och inte stor tror han väger 2,2 kilo!

han går efter mig hela tiden det så kul,det känns som igår när hon var och hämtade honom,och vi var så oroliga att den lilla valpen skulle klara resan hem för den var så liten.så hon flög ner och åkte tåg hem,så han inte skulle få ont i öronen:)           men nu har dom åkt till Rom lär ju vara mycket kring den nya påven där,det ju massor bara här!

 

Trevlig helg till alla ,och jag hoppas ni slipper denna skrällande hosta !    var rädd om er<3

 
 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

16 mars 2013 10:23

HEJ min lilla rosenboll, här är det halvkallt men sol ca: - 14 grader bättre underdagen då ca: -6 . GLASS finns i mängder, :) vet du att du är jag i bok nr 45 så snyft snart är det slut. Men då kommer jag mer ut i er värld, tills den andra serien kommer :) Ha nu en underbar lördag och va rädd om dig.
KRAM
Ps Så sött barnbarn :) Ds

tulipaner

19 mars 2013 11:35

så du blir intellektuell min vän:) '
Läs du,det ingen som har med det och göra jag skämtar bara ,jag tror du har förstått det

 
Spanaren

Spanaren

16 mars 2013 16:28

Fina djubilder av fina gossedjur :-)
Kul att ungdomarna bara är och tar dagen som den kommer *bra*
Min Bloggvän Azlan och hennes sambo har också denna influensa och orkar inte med någonting. Hoppas att du blir bättre? Krya på dig/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

19 mars 2013 11:34

Tack snälla,det här var ingen lek,jag lovar!

 
Corina

Corina

18 mars 2013 18:22

Har sluppit förkylning under hela denna vinter (ta i trä). Kram

http://corina.bloggplatsen.se

tulipaner

19 mars 2013 11:33

så skönt för dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards