Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Glad påsk till er alla!

Av tulipaner - 27 mars 2013 13:23

   

 

Ha det så jätte fint ,och ni som ska ut och köra ,kör försiktigt!

 
 
Spanaren

Spanaren

27 mars 2013 14:01

Så otroligt fina foton. Du gör väl vykort av dem? Antingen själv eller beställ. Hoppas att de kommer med i HJ som hundar att rösta på ;.) Gladp Påsk till dig och alla djuren plus de dina/kram

http://spanaren55.bloggplatsen

tulipaner

31 mars 2013 16:58

nä jag gör inget med korten mer att jag sparar dom.
du så gullig så,kram och ha det så toppen bra!

 
skogsfen

skogsfen

28 mars 2013 09:51

Glad Påsk på dig med, vilka bjässar till fåglar.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

31 mars 2013 16:59

dom gör så fint i stads parken varje år här.dom är super fina/kram

 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

28 mars 2013 16:45

Vrroooooommmmmmmmm lite vingel men här kommer jag, har svårt med balansen. Sjukgymnasten mjukade nog upp mig lite för mycket. Men det fungerar nog. Allt är med och Gunnar sitter där bak, ska bara rätta till kjolen så att inte mameluckerna tittar fram för mycket. Så klart nu sticker vi vvvrrroooooooooooommmmmmm mip mip. KRAM

tulipaner

31 mars 2013 16:59

mina mameluckor försvann ,det var nog lite turbo med kvasten:)
men jag är där!

 
Corina

Corina

29 mars 2013 17:10

Glaaaaaad Påsk !

http://corina.bloggplatsen.se

tulipaner

31 mars 2013 16:57

Tack!

 
primrose

primrose

1 april 2013 17:03

Oj va läckert,så stora dom var ,-))
Fina foton!
KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

3 april 2013 12:52

dom är stora:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards