Alla inlägg den 15 april 2013

Av tulipaner - 15 april 2013 18:53

 

Jo då penseer har jag minnsan varit och köpt i helgen.Men,då kommer jag ,men jösses kist dekorationen ,den skulle jag ju fixa ,ja det som om jag vill inte eller orkar inte eller,många eller  

Men kolla här lökarna har inte simmat sin väg efter vår blöta höst,vilken glädje!

det så himmla roligt med trädgården när den vaknar så småningom.längtar  

Nån som vill ha en kram kanske? var på årets första premiär tur med cykel i helgen vad skönt det kändes att bara rulla fram och hundarna framför mig,ingen dum känsla kan jag lova.gick genom garaget och det blev hel bad av dom alla sen var dom så fina så.tills nästa gång.men det blir ju mer skit när dom springer men dom älskar och springa framför cykeln,dom bestämmer ju hur fort det ska springas.

 

hoppas alla haft en fin helg ,och var rädd om er där ute<2

Skapa flashcards