Direktlänk till inlägg 19 april 2013

silver

Av tulipaner - 19 april 2013 13:11

 

Så här såg det ut på storgatan igår,dom har ju sänt hockeyn via storbilds tv.hade inte velat sitta här i regnet ,men nå tappra fanns det ,och folk stog under tak och tittade.Silver blev det ,men det nog inte nån gång som vi haft 2 lag från norr i topp,så jag tycker ändå att det bra .Det mycket psykologi som ligger bakom när man ska prestera i idrotts samanhang ,och det inte alltid det håller ,men dom har gjort sitt bästa för tillfället,och det nog bra.   dom som gnäller kan ju prova få koma med i laget till och börja med!  

Matte nu tar vi helg säger damen,vi har fixat med allt möjligt inför begravniingen till och med frissan har vi lyckats vara till,så vi tar helg.  

Och en trevlig helg till er ,och var rädd om er<3

 
 
Spanaren

Spanaren

19 april 2013 13:46

Fina bilder!
Tappra själar som såg hockey ute.

Jepp håller med i allt det du säger om hockeyn. Säger också trevlig helg till dig och de dina/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

23 april 2013 14:47

Tack gulle dig

 
skogsfen

skogsfen

22 april 2013 09:43

Ja de flesta satt nog framför sin egen TV. Här har det varit sommarvärme och strålande sol. Jag jobbade i helgen men vi var ute mycket så jag fick njuta ändå.
Ha det fint och jag tänker på dig i din sorg.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

23 april 2013 14:47

vad skönt med solen,vi har haft regn nu i några dagar,den tar ju bort snön,men det räcker nu.vill se sol.
tack för din omtanke

 
primrose

primrose

22 april 2013 15:17

Söt katt ,-)
Ja det var kanon med silver, bra med storbildsTV!
Synd att det regnade.
Bra att allt är fixat, och att frissabesöket gick fint, ,-)
Och inte slutade i kaos som mitt ,-))))
Ha det gott, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

23 april 2013 14:46

jo,frissa besöket gick fint:)))))

 
Älva fors / Lynx63

Älva fors / Lynx63

23 april 2013 15:31

Mjau skriker Gunnar, den kissen vill jag pussa. :) Glass min fina dam det vill jag ha, kladdkaka och kaffe hurra...

Tack för titten, jag arbetar bara 25% men det gör ont som om jag jobbar mycket mer. Ska på ny RTG för alla kroppsdelar, så nu kommer nog bättringen snart.

Stora varma mjuka kramar till dig och en faslig massa kurr från Gunnar till din kisse. :)

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

26 april 2013 13:12

va bra med röntgen.och purr tillbaka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards