Alla inlägg den 23 april 2013

Av tulipaner - 23 april 2013 14:47

 

Det här är mammas hatt,har satt den på en sån smyckes hängare egentligen.Tyckte det var fint och ha den så.

Prästen var här igår,och det kändes bra ändå,han var vettig.tror ni ine att jag frågar vart han tror dom gammen tar vägen,.som försvinner när vi dör.Han sa att han hört om den teorin .en vetenskaplig forskning .att alal som dom vägt som gått bort tappar ett visst antal gram när dom dör.försökte få han och svara på om han tror att det energier eller själen,men nä se det gick inte .men han tror på himmla riket,fattas bara annat.  

Pelargonierna har börjat blomma,mycket trevligt,gillar ju dom .

hade tänkt köpa ett kyl täcke åt mopsen,men sen slog det mig om att ,men vänta nu,musklerna jobbar när dom går och är varma varför ska jag kyla ner nått då.det ska man ju inte ,och det står ingenstans på kyltäckena,utan dom använder man nog efter arbete ,eller promenad .hon har en kyl scarfs,men en kylfilt ska jag allt ta reda på vart det finns.

vann en auktion på japanesechin resquen och har väntat ,men idag kom den ,så efter 16,00 då knallar jag iväg mot ica,tyckte det var lite dyrt med 508:-kr för skaten eller vad det nu heter som man ska betala.är virrigare än vanligt,men det sa prästen att jag är i chock fortfarande så det var ju skönt och höra,märker ju själv hur jag håller på.inte kul,men ,men,sånt är detta liv ,upp och ner dalar.men upp tar man sig alltid ,mina läkar är ju på väg upp,dom har inte simmat iväg som jag började befara,om dom inte gör det nu i regnet.  

Det inte lätt och ha hund nu,det ska tvättas tassar varje dag,jag har köpt ett schampo som det bara rena natur produkter i så inte päls och tramp dynor torkar ,det vore inge bra.mopsen är badad och så mycket hår hon släppte jösses.men dom fäller ju hela tiden nästan,och så ska det ju vara men inte så det är ohanterligt.

 

Nu ska ni ha det så bra,och var rädd om er<<3

Skapa flashcards