Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Trevlig helg!!

Av tulipaner - 26 april 2013 13:31

   

Nu har vi sol igen,så skönt vi njuter här hundarna solar för fullt:) det riktigt kul faktiskt dom skulle kunna bo ute om dom fick.   Tulpan lökarna kommer är så kul när jag satt nya lökar oxå,spännande.   

En solande chin för mig en fin ögon fröjd och allt som spirar upp nu,det helt fantastiskt så fort det går och så mycket folk som börjar röra sig ute.dom har dammat av sig tror jag ,men det trevligt.en del städar så dom är helt slut och hinner inte njuta av allt som händer ute nu,skulle gärna bromsa dom,men gör det när dom är uppe i ångan.  

Väskan jag skrev om i förra bloggen,är faktiskt disträ ,på riktigt,prästen sa att det var en shock och så är det nog ,som Primoroses skrev en gån:så känns det okay,men ändå som om det fattas nått,men det sjunker väl in i en så småning om tror jag,eller?

 

ni ska ha en fin helg ,hoppas alla får sol,och var rädd om er<3

 
 
Spanaren

Spanaren

26 april 2013 14:11

Fina livgivande bilder som vanligt och tack för den *njuter*
Fin väska!

Sorgearbetet tar tid och låt det ta tid. Gör du konstiga saker så vet dina närmaste vad det beror på.

Trevlig helg till dig och de dina/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

29 april 2013 14:11

tack snälla du

 
primrose

primrose

26 april 2013 14:19

Ja det tar tid att förstå, jag inte förstått ännu?
Inte mamma heller, stundtals dyker det upp en saknad, men försvinner lika fort. Det känns inte bra, men det kan ta ett år att förstå var det någon som sa.
Så söt din Chin är ,-)) Blir glad av hundbilder ,-)
Fint med tulpaner, vilken färgprakt!
Väska var ju hur läcker som helst, förstår verkligen att du föll för den ,-)
Ha en skön Helg, och hoppas på sol!
KRAM Primrose ,-)
Idag har jag beställt dag för urnsättning och beställt gravsten.

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

29 april 2013 14:11

Tack .
ja det väl skönt och få bort gjort det som ändå måste göras,fast det inte är kul/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards