Direktlänk till inlägg 29 april 2013

En bra början på veckan önskar jag alla!

Av tulipaner - 29 april 2013 14:11

 

Hos den här lille mannens hus har vi besökt i helgen:det var fösenat 30års fika .dom var i Rom och så kom magsjukan emellan ,men nu så,träffade massor av trevliga människor ,varför ska man alltid träffas när nån fyller år egentligen,så dumt!

 

har oxå haft feber igen,2gånger samma vecka,en kompis åt mig  säger att nu får du ta tag i det här,men jag är ju bättre under vår och sommar.så börjar jag googla lite ,och då kommer ju naturligtvis detta med canser upp.och då blir jag faktiskt ställd.men varför är proverna bra då?  och så står det om dessa olika ledsjukdommar osv:man ska inte googla.  

Hej från oss och ett regningt norr,i helgen har det varit helt ok med sol oxå som bonus!  

Hoppas alla mår så bra dom kan och en bra början på en ny vecka,och var rädd om er där ute<3

 
 
Spanaren

Spanaren

29 april 2013 18:01

Fin pojke och fina tjejer plus en blomma. En Hortensia eller ...
Så kul med kalas fastän det var försenat ;.)

Vi har haft aprilväder med regn, snöblandat och ibland sol i helgen. Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

1 maj 2013 16:41

jo en hortensia.
kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards