Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

söndag

Av tulipaner - 5 maj 2013 13:10

 

Jag vill tacka alla för era tankar inför min mammas sista stund här i livet<3  hur det än är så värmer det verkligen!

Allt gick jätte bra en under bar präst som pratade om hur en blomma slår rot växer upp till en stickling som blir större och står som blomma och till slut så dör blomman av ålderdom inför en ny frisk blivande blomma.tyckte det var fint,och så om 3 ljus man kunde tända för minnena ,för hennes välfärd i himmlen och för allt som varit.så det ju positiva ljus han tände,och det gjorde vi med ,ett ljus tände vi.skulle ha tagit tid.'men jag känner mig lugn och det känns okay.tror mamma blev nöjd<3  

skrållan har full koll på flugorna som dykit upp,mycket intressant är det.konstigt vore annat hon är ju katt:)  

Nu önskar jag alla en fin söndag,och en bra början på veckan.och var rädd om er <3

 
 
Spanaren

Spanaren

6 maj 2013 09:59

Nämen ... så brukar jag också säga om livet och till och med bloggat om det *kul* Fint det där med de tre ljusen, det gillade jag verkligen. Det är mycket viktigt att minnesstunden blir ljus och fin och att du hade med dig alla oss i fredags som ett stöd.
Fina bilder!
Ha en bra dag fina vän/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

10 maj 2013 11:26

tusen tack söta du

 
Spanaren

Spanaren

6 maj 2013 10:00

Ps Säg till om inte min kommentar kom med. Det blev konstigt och inget pling hördes?!?"

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

10 maj 2013 11:26

pling :)

 
primrose

primrose

6 maj 2013 13:03

Va fint att det gick bra. Din mamma är säkert väldigt nöjd, verkar ha varit en fin präst, vi hade också turen att hitta en kanonpräst, det är värt så mycket!
Tänker på dig, min pappa är med mig känner jag!
Ta hand om dig.
STOR VARM KRAM Primrose

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

10 maj 2013 11:25

Tack

 
Corina

Corina

7 maj 2013 14:00

Fina bilder idag ! Så härligt att den sista vandringen fick bli så fin, det är en viktig del. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

tulipaner

10 maj 2013 11:25

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards