Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

redan torsdag

Av tulipaner - 16 maj 2013 15:05

 

Nu vet ni nu kommer vi med raket fart.spännande

i går var jag till läkarn,hade ett crp på 147,tydligen högt ska vara strax under 10.så jag fick penecelin,har ju haft dom har feber attackerna igen,och nu lesnade jag.så det var ju tur att jag for i alla fall.men kanske skullr gjort det något tidigare.

tjurig som man är ,men sent än tja vad det nu ska stå.  

Även orkideerna har knoppar så det kul både inne och ute nu :)

lilla mopsen kom in med ute slangens ,den här som man vrider på och av ,och hon kastade framför sig och hämtade den och så tänkte jag vad har hon nu då,jo,då hon hade antagligen hoppat efter den ,eller så hade den ramlat ner .men hon är rät kul.och så puffade hon ner äldsta sonens skor och började rulla sig på dom,han har varit till dom som har hund,så det små roliga saker här varje dag:)  

Dom här mer civiliserade håller sig till trevligare syselsättning dom försöker hjälpa till ,vilken skillnad det är på raserna helt otroligt! men roligt på samma sätt när man iaktar dom.

Ha det så fint ,och var rädd om er <3

 
 
primrose

primrose

16 maj 2013 20:20

Bra att du kom iväg och fick behandling ,-)
Ja alltid nåt kul när det gäler hundar. Vad menar du, hjälper mopsen inte till ?! ,-))))
Mysigt ute.
KRAM och ha det jättefint!
Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

19 maj 2013 14:16

nä då inte alls :)

 
primrose

primrose

17 maj 2013 13:34

Såg att du trodde jag gillade landet ändå ,-)))
Nej, jag längtar hem bara jag är där nån timme, jag kör med STORPEPP inför sommaren ,-)
Peppar mig så mycket jag bara kan ,-)
Hoppas du mår bättre nu!
Vi har SÅ varmt, härligt.
KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

19 maj 2013 14:16

aha pepp pepp pepp:)

 
Älva fors / Lynx63

Älva fors / Lynx63

17 maj 2013 22:50

TJOHOOOO hej på er, vi är här nu med en massa kakor och bullar :) + KAFFE :) Jag har bara vart lat och jobbat denna vecka :) Hoppas att allt har vart bra för dig, va tur att du får sådan hjälp av dina vovisar det får jag med. Gräver jag en grop för en blomma, tror Zingo och Lana att det är nog minst 8 gropar till som matte behöver. Och stackars Turbo faller ner i dom när han ska titta vad dom gör, jag undrar om dom försöker plantera honom??? Så att det blir fler TUBBISAR att leka med :) KRAM och ha en fin helg.....

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

19 maj 2013 14:16

hahaha rackarns hundar:) nä då,mopsen har allt prövat gräva ,men se här får man inte ,och det var vi inte så överens om men nu är hon så duktig så,tittar och följer efter en vad man än gör ,så nu är vi trädgårdskompisar:)
bara ,jobbat,skojar du,det väl inte bara !/kram

 
skogsfen

skogsfen

18 maj 2013 18:17

En liten hälsning i sommar värmen. Jag har sänkt min puls och känner att jag är lugnare igen. Men jag känner också att jag måste tänka på mig själv ett tag. Man snurrar runt alldeles för mycket, Just nu sitter jag i trädgården under blommande körsbärsträd, magiskt.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

19 maj 2013 14:14

så härligt.fortsätt du och sitt,det behöver du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards