Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Nu springer det känns det som!

Av tulipaner - 28 maj 2013 21:40

 

Älskar dessa jätte petunior,kan bara inte låta bli.

Mors dag har vi firat,fast jag säger varje år :jag vill inget ha vi har mors dag varje dag,men jag kan inte hindra dom.

Har oxå varit och tagit bort min risk tand idag,var faktiskt små orolig hur det skulle gå,jag skulle till en ung ny tandläkare som min ,tandläkare då sa var bra,för jag behövde bli av med den.och det gick super bra ,hon delade den,och det tog 30 minuter och ute var den,så himmla skönt.Nu är det inte så mycket kvar några kronor ,och så ,så det jäkligaste är gjort .  

Ja nu har tulpanerna komit upp,vi är som på playan med vår värme så vi njuter ,det otroligt hur bra man kan ha det egentligen.kyl västen till mopsen har komit så hon är garderad,det hon som har det jobbigt,dom andra klarar sig bra ändå.men det blir kvälls promenader,men vad gör det när det ljust och fint,man hör fågel kvitter och tänker så bra.

Har börjat vakna ut min onda dröm om att mamma inte finns längre,men så är det och verkligheten har kommit ikapp mig.  Husbilen har komit hem efter vintervilan,och nu börjar det små krypa i en och få koma iväg:)

 

hoppas alla får ha denna underbara värme om inte ,så ger jag av den till er .och vill att ni är rädd om er <3

 
 
Spanaren

Spanaren

29 maj 2013 07:36

Fina bilder! Tulpanbilden är bara "wow"
Sokko skulle kanske ha haft en kylväst för nu är det varmt för honom. Men det är det för alla men vi får inte klaga ;.) Blir ännu varmare idag. På tal om bilder ... din vattenbild med spegelblänket här under detta inlägg är bara så rogivande vacker. Mera djurbilder vill också ha *ler* Bra att det gick bra med din tand. Blir spännande att se om detta med tänderna inverkar något på din kropp så att du slipper lite värk?!?! Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

2 juni 2013 12:07

tack tack tack du super vän/kram

 
primrose

primrose

29 maj 2013 14:06

Så läckert med jätte petunior, visste inte att sånna fanns!?
Ja, nu vill jag ut med husvagnen ,-)))
Vi åker iväg några veckor alla fall!
Jag saknar min pappa, det känns fortfarande konstigt att han inte finns mer.
Jag vet inte, men har svårt att ta in det.
Fint ni har, härligt med värme...... hoppas på en lång varm sommar!
Fast jag haft mops sen 80 talet visste jag inte om att det fanns kylvästar! KANON!
Ha det fint, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

2 juni 2013 12:07

dom säljs här uppe bara en liten del,vad jag då vet .kanske längre ner mot spanarn så kanske dom är vanliga,så himmla olika .
vet du hon är så himmla typad så hon har riktigt jobbigt i värmen ,tänkte först köpa kyltäcke,men det säger mig emot att använda muskler tex:vid en promenad och kyla ner dom samtidigt,och det ju tassarna som blir varma ,men det hjälper så det skönt.
vet du det konstigt men jag fattar ju inte riktigt men ändå att mamma är borta,kan det vara så enkelt att dom har det bra nu?! svårt och veta,man kan bara spekulera./kram föresten tror väl jag det att det springer i husvagns tarmen;)

 
Älva fors / Lynx63

Älva fors / Lynx63

31 maj 2013 19:04

HEJ vännen har vart hängig och haft ont där av dåligt titt in hos alla.
Vi har det varmt och skönt, men mina blommor ligger i magen på rådjuren fniss. Nå ja jag tittar på dina och blir så glad, sänder lite citronfromage till dig med vindruvor. Så läskande gott, ha en fin helg. KRAM :)

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

2 juni 2013 12:03

ojojoj så gott du!
men tänker på dig,att det blir bättre ,ska du aldrig till doktorn? krya på dig kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards