Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

sommar mitt i våren,eller och helg mitt i det ,och måndag imorgon

Av tulipaner - 2 juni 2013 12:08

 

Deta är en nostalgi för mig ,min moster gav mig alltid lilje konvaljer när jag fyllde år ,så tankarna finns hos henne när jag går och tittar om det komit fler klockor<3  

Till spanaren som vill ha mer djur bilder>:) här njuter vi ,samma procedur varje dag hon sträcker på sig,som att hon gympar vilket hon nog gör.  

Skugga är min melodi ,man ska inte vara mitt i solen på dagen säger matte och henne litar jag på.  

Följer syrran hon är klok matte likaså.  

som ni ser så har jag gått från mattes sida otroligt,men jag hennes skugga .men nu har jag måste få egen skugga säger matte med lite mer bestämd röst och tycker jag ska ligga här.och då får det bli så.  

Jadå 3 tre badbrudar,vi var och köpte en lite hårdare variant av båt på leksaks affärn,så dom kan doppa fötterna ,var ju tvungen och prova på en gång ,och dom blev kvar där ett bra tag ska jag säga.ska fylla upp mer när vi nu har fått ett avslut på regnet idag,för det ska tydligen bli bra väder i eftermiddag.  

Blomma.min passion jag har mina grejer som jag bara inte kan låta bli och sätta in .

jag önskar er alla en så bra början på veckan,och en fortsatt trevlig söndag!

och som vanligt var rädd om er ,och det rycker i husbils tarmen där,den står så fint här så ,väntar på och få puttra i väg,gubben har kollat att allt är bra med den bytt nått batteri .annars ok i baken.skönt

 

 
 
Älva fors / Lynx63

Älva fors / Lynx63

2 juni 2013 21:13

Hej alla söta vovvar och matte, jo jag va till läkaren i torsdags. Men dom vet inget och förstår inget. Va på halv kropps röntgen på fredagen så nu väntar vi på svar. Hoppas att det bara är muskel strul för då kan man kanske bli hel så småningom. Ja inte i tummen där dom opererade fel, men allt det andra. Sökte själv på den värken jag har och kom bara tillbaka till sidan med Fibromyalgi. Men vi får se vad som händer efter RTG-svaret. Stor kramar och va rädd om dig

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

7 juni 2013 15:25

nu hoppas jag det blir nån ordning för dig.
man kan ju få nån smärt lindrig,att allt inte blir okay vet du ju,men lite bättre kan man få ha det.
så nu hoppas jag innerligen att det ger resultat med allt ,som läkarvetenskapen har med sig /kram

 
Spanaren

Spanaren

3 juni 2013 09:27

Grattis till dig och jag vet inte om det är i förskott men det känns som så ;.) Liljekonvaljerna har redan börjat med att blomma och det är tidigare än vanlig eller hur? De luktar så gott!
Tack för alla djurbilder *glad*. Ett sådant badkar skulle jag ha haft till Sokko också *ler* Fina blommor och fina djur att få njuta till. Säger det igen ... Bloggplatsen är bättre än Hundsajten för här kommer djuren fram bättre. Ingen konkurrens av en massa andra djur *ler* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

7 juni 2013 15:23

Tack gulle dig.ja det i förskott:) så rätt du har.
ja,visst är det i förväg ,det väl värmen .
(liljekonvaljerna)
stor kram vännen

 
primrose

primrose

3 juni 2013 13:26

liljekonvaljer är underbara ,-) Har du fyllt år, så GRATTIS! ,-)
Härliga hundar, vilken här båtbalja, sån måste jag nog köpa, till landet, där har vi så lite skugga, kul för hundarna!
blombilder är fina ,-)
Bäst att passa på att njuta av dom både på bild och ute ,-)
Ha det fiiint vännen!
KRAM från mig Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

7 juni 2013 15:26

jag fyller när vi inte är hemma:)
ja,den båtbaljan köpte vi på en leksaks affär ,men den fungerar jätte bra för hundarna.
ha det fint själv/kram

 
skogsfen

skogsfen

7 juni 2013 12:29

Hej litet titt in och ser att allt är OK. Ha det gott i husbilen Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

7 juni 2013 15:23

Tack snälla :och ha det så fint!kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards