Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Tisdag igen varför har veckan 7 dagar egentligen?

Av tulipaner - 6 augusti 2013 12:07

 

En Tjeckis tecknare hade en sån här liten mops,vad beror det på att mopsen är så populär och teckna måla och göra saker av?  finns ju hur många andra raser som helst!  

Ett äkta lejon huvuds handtag ,facinerar mig ,vet inte varför men jag gillar dom.man ska ju naturligtvis ha dörr för det oxå :)  

Lynx du och jag på picnic med den här då rymms hundarna oxå:)

hoppas alla mår bra och njuter av sommarn som i alla fall nått oss här uppe i landet<3

 
 
Ingen bild

Lynx63

7 augusti 2013 16:08

GO PRICK!
Hahaha du är underbar, klart att vi ska åka runt med den och glassa. Vi kan vinka som alla prinsessor, det är bara att säga till så sticker vi. PARIS först eller?
Fin bild på sötnosen, vem har tecknat den? " Den är så COOL"
Ha en super dag. KRAM

tulipaner

9 augusti 2013 14:16

vi ska glassa det är ju det vi behöver ibland att bara få vara och göra som man vill och hur man vill eller hur ,vi startar helt klart med Paris!

 
Ingen bild

Lynx63

7 augusti 2013 16:15

HEJ igen det va ju sååååå länge sedan, ca 3-5 min tror jag.

Nå om ögonen va med så kunde jag ha läst att det va en TJECKISK tecknare, men det har jag inte vet inte vart dom tog vägen. Hittar du dem så vet du vart dom hör hemma :) Blev så tagen av BILEN att jag bluddrade bort va jag läste. Suck det är det jag säger man börjar bli gaggig, men du håller reda på mig så att jag inte gaggar vilse? Eller hur? Om jag blir för jobbig, så får du låsa in mig. Så att du får vila. HAHAHAHAH KRAM

tulipaner

9 augusti 2013 14:17

jag håller sten hårt på vad du gör,men jag vimsar ju oxå,men vi får väl vimsa tillsammans,så fixar vi ändå det mesta.vi kan mer än nån någonsin skulle tro:9
du härlig du.bara så du vetkusin vims

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards