Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

I morgon kör lille man upp

Av tulipaner - 13 augusti 2013 18:28

 

Han går en intensiv kurs och klarade teorin vilken jag var rädd för att han skulle slarv läsa men icke det .Körningen den fixar han ,det ska väldigt mycket till om han inte skulle göra det,så det är fullt jobb med att hitta honom en lämplig bil.så det var den sista intensiv kurs eleven från oss,känns konstigt hörrni!  

Dom här petunierna är hlt makalösa dom blommar och blir bara större hela tiden helt otroligt! Men det jätte kul.Annars så rullar vi på här och jag och Lynx ska ju åka utomlands så det kanske är tid och börja packa lite . vi har haft fina dagar ,men imorgon skulle det väl bli lite regn.men det kan vi behöva för sen skulle det bli bra igen.Men vi är snart halvägs in i augusti hösten närmar ju sig,hemska tanke har ju gått här och frysit sen vi kom hem nästan kvälls tid i alla fall.  

Detta är då en eternell jag köpte någonstans i uk för 2 somrar sen som blommar oxå nått helt otroligt det så kul att den trivs här ,tycker det kul och köpa med sig nått och se om det fungerar.den tyska rosen som inköptes förra året har ju blommat och blommar som tusan än,men den satte vi in i gullfiber och det funkade.

Nu får ni njuta av våra fina dagar och man blir glad när man ser folk poppa upp igen<3

 
 
primrose

primrose

13 augusti 2013 19:44

Lycka till med uppkörningen för din son!
Så vackra blombilder, här vissnar det mesta!
Ska du utomlands igen, vart!
Ha det fint, visst har sommaren gått fort!?
KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

15 augusti 2013 21:56

ja,den har verkligen bara sprungit.
nja funderar på London,men vi får se .ska utreda febern jag får så få se om det finns tid ,men jag hoppas det.

 
Spanaren

Spanaren

14 augusti 2013 08:51

Grattis i förväg till sonen :-)
Driver ni med mig *ler* ska ni båda utomlands?!?!
Fina blommor/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

15 augusti 2013 21:56

ohja vi ska åka jag och Lynx ;)

 
Ingen bild

Lynx63

15 augusti 2013 09:59

Vi kan åka precis när som ........... Mip mip tut tut :)Lycka till grabben med uppkörningen.

Hmhmhm ja vet NU HAR VI CHAUFFÖR hurra hurra, han kan sköra oss runt runt runt Italien nästa. Sen USA då kommer han nog med, där kan vi handla lite. Sen åker vi till klippiga bergen & hälsar på hos Indianerna :)) Vidare till Kanada KRAM min vän :))

tulipaner

15 augusti 2013 21:55

jjaaaaaaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards