Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

söndag

Av tulipaner - 18 augusti 2013 11:45

 

Det här hade dom mitt i stan i Baduz(Lichtenstain) helt otroligt verkligen en come down punkt,kände mig väldigt till freds där.Nu är ju inte stan jätte stor och det ett litet skatteparadis men dom hade verkligen satsat på allt sånt här,var verkligen imponerad.  

Skulpturer ja jag gillar dom ,vad gillar jag inte så säg?! bjuder på denna oxå från Baduz.  

Och det här tyckte jag var så gulligt i kyrkan,är in i många såna på våra färder gillar ju dörrar fönster ,ja jag ska inte rabla upp allt jag gillar det allt mycket ,men det får vara ifred och det kändes somrigt och fint!

 

Nu önskar jag er en fin början på veckan som kommer ,och till er som vill att jag ska skriva om platserna vi besökt måste jag ta med den andra hälften som har minnet i behåll.  men vi har i alla fall kört över finland färja till Tallin,kört genom estland lettland ,litauen polen tyskland lischtenstain österrike och så tjeckien.sen så får jag ha lite koll med honom då .men hinner inte nu i veckan .och Mopsen har varit med .dom andra har vart med husvakterna ,dom mår bäst så.

 
 
Spanaren

Spanaren

18 augusti 2013 13:52

Så fina bilder!
Impad och kom av mig om vad jag skulle säga ... njuter bara och tackar för denna fina stund. Kul att du vill dela med dig av allt detta fina. Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

19 augusti 2013 17:48

tack snälla du ,roligt att du kände så,jag blev oxå helt betagen av träden och det beiga gruset,det var helt super.
samma till dig ha en fin dag/kram

 
primrose

primrose

18 augusti 2013 18:07

Härliga semesterbilder ,-)
Ser så härligt ut!
Vilket helt fantastisk häst ,-))
Mysig semester ,-)
Bra att ha bilder så kan man njuta hur många gånger som helst ,)
Ha det gott. KRAM Primrose .-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

19 augusti 2013 17:47

Tack! ja bilder är verkligen super och ha !
kram från ett soligt norr

 
skogsfen

skogsfen

19 augusti 2013 09:51

Ja sånt tycker jag om, ställen där man kan känna frid och lugna ner sig. Fina foton på roliga och fina saker. Blir så glad när du skriver att du gillar det och det. Det är så det ska vara man ska vara lätt road eller hur jag ska uttrycka mig. *gillar* mycket.
Kram från Skogsfen

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

19 augusti 2013 17:17

Tack gulliga du för dina ord dom berör faktiskt!kram

 
Ingen bild

Lynx63

19 augusti 2013 11:41

Du är en berest dam min vän.

Vi skulle fortsätter med vår bilresa tyckte jag tills igår. Men så hade jag en dröm, jag tycker att vi byter till båt?! En lyxkryssning över karibiska havet, hula hula.


Något som stärker och ger balsam för våra själar. För det tycker jag att både du och jag är värda. Det finns inga som kan föra sig så fint bland högfolket som vi *Hahaha* dom kommer att tro att vi minst är adliga och mycket rika.

Ha nu en stärkande och skön måndag för snart sticker vi. OBS! Du får fixa lite billig bling bling som vi kan ha runt halsen, så att dom tror att vi har en massa ädelstenar och guld.
Blommiga klänningar och stora hattar har jag redan fixat, ja även guld skor.

KRAM på dig. :)

Ps Mycket fina bilder, man får ro i kroppen. Ds

tulipaner

19 augusti 2013 17:16

vet du jag har varit och fixat bling bling nu,och långa handskar ,ohoj så snygga vi ska bli!Båt är helt perffekt .men du vi måste ju köpa hula hula bast kjolar oxå för så himmla snygga vi skulle vara i dom,ujuj
/kram

 
Ingen bild

Lynx63

20 augusti 2013 11:45

As flabb *** Jag kan se oss framföra en sensuellt vinglig dans i trans. Ja jag fixar bastkjolarna, blommiga halsbanden får vi heller inte glömma. Men oj tutthållaren som ska vara till bastkjolen vore helt uppåt väggarna om vi missade "FNISS" och kokosnötter med paraplyer + hibiskusblomman bakom örat. :) :)

Tur att du kom ihåg dom långa vita handskarna, det hade jag glömt. Men har vi allt nu? Kläder för middagar och dansen på kvällen. Jo nu vet jag, nattsärken får du fixa, jag vill ha en med hög hals och en nattmössa med spets.
KRAM min goaste vän. :)

tulipaner

22 augusti 2013 14:48

hahahah då ska jag fixa min nattsärk och den ska nog vara luftig vet du:) det varmt i vissa länder natte tid men kan oxå vara svalt så det blir och uppdatera garderoben,ja tutt hållarna ja jösses hur hade det gått utan dom du?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards