Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av tulipaner - 22 augusti 2013 14:48

 

ja jösses så arg jag var på denna sida här om dan laddat upp foton skrivit så vackert så och då bara la den av ,och sånt gör mig vansining . Njuter av det fina vädret kan inte bli bättre.Har varit till doktorn idag och det stora infanteriet är igång lungröntgen och en massa prover ,det sa hon som tog dom :att hon inte tagit så många rör på länge.jag frågade honom om varför lung röntgen om det kan vara nått farligt,då säger han att man hör om det nått eller att det väser och piper osv:men man kan se i lungorna om det varit infektioner och allt som han då berättade så det ju jätte bra.sen ville jag att han skulle ta borellia oxå när det skulle tas en massa prover,för bekanta till mig frågar varje gång tog dom borellia,men nu är det gjort.fast enligt tidningarna så finns väl inte det ungefär.men med alla länder man besökt så är det ju inte omöjligt att man blivit biten baktill och med tröja tagit undan den ,ja jag vet inte men taget är det i alal fall.  

Lyns :Så mycket grattis till dig du en rolig och fin människa som jag reser med jag måste ju låta dina anhöriga ta hand om dig på din dag:men massor med grattis kramar från mig till dig <3  

Här spanar vi efter folk som går förbi,mopsen hon är med mig kloss i kloss :)

Nu önskar jag alla en riktigt fin helg!

Ovido - Quiz & Flashcards