Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

sommar sommar sommar

Av tulipaner - 28 augusti 2013 11:28

 

Min yngsta dotter spelade på andra dan av invigningen av vår nya park här i stan,lyckas inte få in videon,den vägrar.Kanon väder en fin sommar dag .  

Här är hon min fina minsta dotter<3  

Kolla här då denna kom kron prinssesan Viktoria med en riktigt stor båt,är lite undrad på om den var med på tal ships race i stockholm för några år sen,och då är denna liten mot dom stora:)  

Sist men inte minst denna underbara prinssesa,hon är guda god.har faktiskt skakat tass med henne så jag känner mig smått lycklig:) Hon är verkligen super fin,har träffat henne förr och hon är bara så go!

är ju annars prinsessan Diana fan och nu hennes son och Mary + lilla prinsen jag älskar dom,vet inte varför men det nått speciellt <3 alla har vi våra intressen.

 

Hoppas alla har så fint sommar väder som vi haft, idag är det lite bland dag,men det 20 grader varmt och jag klagar inte.kramar till er <3

 
 
Spanaren

Spanaren

28 augusti 2013 13:11

Nämen nu blev jag verkligen avundsjuk *skratt* Tycker att vår Kronprinsessa är så fin på många sätt. Fin bild du fick!
Så stolta föräldrar eran dotter ska ha och det med all rätt. Synd att du inte fick in videon men vi får ana oss fram/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

28 augusti 2013 16:16

Tack för dina ord! ja vi är ofta och lyssnar på henne ,eller dom ska det vara .hon hinner inte alltid men hon ska försöka ge det lite mer tid.
hon är upp signad för up sweden här i stan,ska väl släppa en singel så småning om.

 
primrose

primrose

28 augusti 2013 14:07

Jättesöt dotter, det måste vara en speciell känsla att lyssna när dottern uppträder! ,-))
Vår Kronprinsessa verkar vara en så mysig tjej, bättre Drottning kan vi inte få!
Prinsessan Diana gillad jag också mycket.
Härlig bllongbakgrund ,-)))
Ja så härligt att min svåger blir bättre och bättre! Ett under, säger läkarna, och det är det ju oavsett hur undret kommer till ,)
Ha det fint, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

28 augusti 2013 16:18

Glad för er skull med svågern!!!!!
jo,man älskar ju sina barn,vi mycket och lyssnar när hon uppträder och det ju en speciell känsla .
var rädd om dig/kram

 
Ingen bild

Lynx63

28 augusti 2013 14:29

Ja du vännen, så underbara bilder. Förstår dig precis då det gäller, kronprinsessan och Diana, nu mera hennes son fru och barn. Vet inte varför men så är det, gillar och gillar mycket.

Dig gillar jag också ska du veta, tack för att du är den du är. Det glädjer mig mycket att vi hittade varandra.
Så vacker dotter du har :)

KRAM och ha en fin onsdag.

tulipaner

28 augusti 2013 16:13

Tack snälla du för dina ord

 
Spanaren

Spanaren

29 augusti 2013 13:42

Släppa en singel ... så stort ... nu blir ni ännu stoltare/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

3 september 2013 11:31

ja,det har funnits redan när hon var yngre,dom var ju med gosspels kören till usa för nått år sen och spelade ,så hon har många järn i elden,sjunger på pröllop och ja vet allt:)

 
skogsfen

skogsfen

1 september 2013 10:11

Lyckos dig...en sådan söt dotter och sen skakat hand med våran sessa. Det var inte dåligt. Kul när barnen gör saker de gillar och det går bra för dem. Många kramar från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

3 september 2013 11:30

tack snälla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards