Alla inlägg den 17 september 2013

Av tulipaner - 17 september 2013 11:27

 

ja denna satt jag i på väg till bröllopet.detta är min äldsta sons bil som han väntat på i 9 månader och den kom han hem med samma dag 1½timma innan bröllopet gick av stapeln.och sitter med den yngsta och den längsta av oss alal med dom största fötterna oxå där bak,och så ska det köras om,och jag hugger honom i handleden hjälp säger jag ,vad gör du ,jag är rädd,rädd? du,ja jag ,vet du inte att mamma är åk rädd,näää kommer det dovt ,jaha men nu vet du.och så var det dags igen,nä men vet ni nu har jag 3 whoplash dokumenterade och snart får jag en ny,stop nu.

skulle fota ,ja det var ju en fotograf där oxå ,men vissa saker kan man vela ha själv oxå,så innan en anna då fått med sig kamera väskan den vanliga väskan och sig själv,så var det 2 unga grabbar som såg normala ut för dom där ute men inte för mig ,såg hur jobbig dom tyckte jag var ,kolla är klänningen nu nere så det inte fastnat i en tros kant osv..dom kan få lära sig lite dom oxå.  

Kyrkan är så fin,man blir så lugn när man sätter dit sina fötter och får sätta sig i lugn och ro,andas in lungnet.nu har jag stränga förpliktelser på att inte lägga ut bilder med ansikten på så jag följer det.  

En vän till oss körde dom till matstället vi fortsatte kvällen med mat tal och allt vad det innebär.  

Brudbuketen har min yngsta dotter gjort(hon är ju florist,jobbar med annat yrke för tillfället )men ska gå och ta några timmar på en firma här i stan dom behöver hjälp.alltså i en blomm affär ,nåja hoppas ni förstår.  

den tårtan var så super god konditoriet hade satt i choklad ganasch säkert fel stavat mendet var det godaste jag ätit på länge.och fin var den ju oxå.

hamnade då att sitta brevid makens pappa och han är så himmla trevlig så timmarna gick och det vimlades och lektes lekar,och jag höll ett tal helt otänkt och fick aplåder,så det kändes ju kul. men det var lyckat .och nu fick jag se lite bilder där fotografen tagit som bara var i miniatyr men dom såg jätte bra ut.sen blev det ju familje porträtt på gräset vilket var bra,jag har ju gått här ochsagt att nu börjar det vara dags för det,och då blev så bra.sen kan jag lova att dan därpå då var jag allt bra färdig,jobbigt och vara på fest ,men ack så lycklig.

 

ha det bra alla fina människor där ute<3 var rädd om er !

Ovido - Quiz & Flashcards