Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av tulipaner - 14 oktober 2013 11:07

 
om ni tittar noga så ser ni att detta inte är ljung,det såna trassel med bollar på ,tyckte dom var lite roliga det ju alltid ljung som färgas.

Apropå det så ringde dom från lung i fredags mina spott prover hade kommit ochdå kan jag säga att det var inte mycket i dom,och sköterskan som tog emot dom undrade om det skulle räcka.och så var fallet,det var bakterier i det.så han läkarn hade skrivit ut antibiotika direkt,hoppsan tänkte jag.så jag äter nått som tar kål på infektions bakterier nu.så få se då vad min egen doktor säger om allt ,hon kommer ju i dag till jobbet.så visst var det bakterier. vet inte vad för slags ,men det var snabba papper på och behandla.här har jag gått i 1½år med det så?  kan det vara utomlands ifrån ställer jag ju mig undran,eller vad är det för nått,men svar får jag ,bra att det blir beh  

 andlat. I skogen ofelia har hoppat som en hare i gräset dom tycker det kul med nya platser,brukar åka iväg meddom då och då och testa nya vägar och nya lukter:)  

och kolla vad hittade vi inte cement ägg,bara så där efter en gång väg en bit från stan tyckte det var kul,och det tyckte hundarna oxå:)

så det finns lite av varje och upptäcka här i vår stad,jag klagar inte allt nytt blir jag glad av .ni kan ju tänka er vilken överraskning med dessa ägg bara så där vid sidan av en gång väg.

Idag kommer hund tränarn,vad det låter dumt och skriva så,det en tjeje som går en agressiv hunds ut bildning som jag provade maila pga:mina 2 svart vita äldre damer om,i och med att dom blivit påflugna bägge två,och dom har varit med om när det hänt varandra.och hon tyckte det skulle bli kul och försöka hjälpa oss.vilket jag tycker är toppen vi har våra läxor,och vi är överens om att det klart befäst ,men kan man ge det lilla så gör man det.tycker det mitt ansvar som hundägare att försöka i alal fall. nåja lite kort om det.solen tittar till här nu,om nån inge sol har så skickar jag strålar till er ,och önskar alal en bra början på veckan<3

var rädd omer /kram

Ovido - Quiz & Flashcards