Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av tulipaner - 21 oktober 2013 11:49

 

Fick mitt bronkoskopi svar :och det finns inget elakt i det.det en bakterie som jag nu äter antibiotika för som lagt sig i lungan.så skönt och får det på papper fast dom sagt det innan.alla läkarna genom alla instanser,vårdcentrals läkarn(min husläkare)vanlig röntgen,medecin och nu lung läkarn har sagt samma. ska röntgas åter på nån månad för att se att den försvunnit,det tydligen en trolig lunginfektion jag haft som jag inte själv vet av,min fråga är vad är det för bakterie? men det kommer jag ju få svar på sen när det dags för röntgen. så den lilla bulben var alltså en bakterie härd.så det kan bli ,men nu vet man.jag är så tålig så därav har jag inte känt av lunginflammationen mer än en vanlig förkylning,och dessa feber toppar då.sånt är livet,och jag är glad att det slutade lyckligt. och fick en tanke om dom som det inte alltid slutar så lyckligt för .all värme och omtanke till dom<3  

ja,ni ser så rätt,detta ska bli en av 3 hund halsdukar,har inte stickat sen skol tiden,och fick se så vackert garn hos en bekant,så jag var bara tvungen och köpa och göra nått av det:) jag stickar på ,lite i taget .erkänner att det inte så kul,men 3 halsdukar åt små hundar ska jag kunna få fram:)

 

Nu fick jag inte upp nått fotot ,men strunt i det,är så glad över er alal som jag besöker bloggar hos,tänk vad det kan göra att läsa andras bloggar och titta på deras foton,det bara underbart!!!!

var rädd om er <3

 

Rynkor ska bara visa

var ett leende har suttit.

                               Mark.Twain

                    

Ovido - Quiz & Flashcards