Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Det helt sjukt vad veckorna går fort

Av tulipaner - 26 oktober 2013 11:42

 

Nu har denna sonens bil och husbilen åkt på vinter förvaring.då är det höst på riktigt.det har gått bra och köra för dom ,en liten bit högre upp än vi bor så har min man sin föräldra gård där man kan ha bilarna.skönt .annars får man hyra in sig och i denna stad då kostar det .så även den biten har man ,motor intresset,det står en gammel bil i garaget som det skruvas på för fullt,men den gillar jag :)  

Eftermiddags sol,det finns säkert hur många bilder som helst ute med sol ,men det min sol här hos mig ,och den är så vacker ,är i stan med hundarna och åkt ut till ett ställe som har vatten rundan lång,badstrand sommar tid.jätte fint ställe.  

vatten och sten är nått speciellt ,ja jag vet det mycket som är speciellt för mig:) men jag tror vi har våra speciella saker och dom kan ju tack och lov få vara många ,ju mer fint och så på :)  

Det inte länge som man kommer och se skum från vattnet det blir is istället,men finner det vackert av någon anledning.  

Här är 2 av dom fybenta ,när jag släpper lös dom då är det som om jag hade en hel kennel med mig ,för dom sprutar alla åt varsitt håll:) men dom lämnar aldrig mig ,och är säkert inkallnings bara alla 3 annars skulle jag inte våga ha lös dom,det promenerar förbi folk här hela tiden ett populärt hund promenads ställe samt motionärer framför allt.fint är det och hundarna trivs.man måste byta ställe för promenaderna oxå,dom behöver läsa andra tidningar än hemma:)

 

Tack alla för att ni finns och ger mig fina komentarer det guld ska jag tala om för er ,hinner inte riktigt med bloggen men jag är in 2 gånger i veckan och det ju bra.

har ju en del och göra ,som har gjort en tavla av min dotters och hennes mans olika steg här i livet ,ramat in inbjudnings korten till olika tillställningar ,kort jag fått av den yngre dottern där hon skriver om mig så fint.bords placerings korten för mig och min man ,och så kom vi till det där med bakgrunden då,tyg papper ,ja,jag kan hålla på så hur länge som helst rosa nålar att fästa korten med osv,,tycker det jätte kul och hålla på ,när jag väl hittar det jag ungefär har tänkt mig.

 

Nu får ni ha en fin helg och vara rädd om er <3/kram

 
 
Ingen bild

Lynx63

26 oktober 2013 17:40

Tack goa sötnosen, är så glad för din skull ska du veta.

Pyssel saker älskar jag också att göra, det är ro för hjärtat.
Visst kan vi vänta lite till på vårt äventyr, men inte för länge.
Man blir så pirrig och virrig då man ska vänta på något spännande.
Må du få en fin lördag, så hörs vi lite längre fram.

Kram kram kram

tulipaner

30 oktober 2013 16:30

du så söt ska du veta

 
Spanaren

Spanaren

27 oktober 2013 12:44

Fina foton!
Ska du fylla jämna år min kära vän?
Bra att ni kan vinterförvara era intressen *tummen upp*
Kul att du har att göra :-)
Hur mår du nu?
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

30 oktober 2013 16:34

ja,jag har gjort det:)
men det ett tag sen nu .inget märkvärdigt alls.
ja,tack som frågar jag mår bra,grejar på försöker ändå att inte öveilla mig,har ju inte kroppen i full gång ,den har ju oxå tagit stryk efter febern,har ju inte kunnat hålla igång som vanlig,men det kommer .snälla du som tänker på en

 
primrose

primrose

27 oktober 2013 14:04

Så bra att slippa betala för bil och husbil, dom pengarna kan man ha till annat ,-)
Vackra bilder, ni bor i ett vackert område.
Älskar vatten, men vi har en bra bit till vatten.
Skum är vackert ,-)
Visst behöver både hundar och vi lite andra ställen att vandra på .-)
Våra kommer också direkt på inkallning ,-))
Skönt för då kan dom få vara fria .
Lycka till med allt ,-)
KRAM Primrose -)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

30 oktober 2013 16:32

ja det skönt och veta vart man ska ha dom oxå. området bilderna är ifrån:är från stan,där det finns en gå stig man kan filosofera medans man går:)
tack själv/kram

 
Ingen bild

Lynx63

30 oktober 2013 00:04

Hej
Jag fick ett starkt behov av att sände en fasligt massa kramar så här får du ett par tusen, :) Kram

tulipaner

30 oktober 2013 16:30

du oxå ,dom är på väg!

 
skogsfen

skogsfen

30 oktober 2013 11:57

Tack för de fina fotona, björken i sol som speglar sig i vattnet var riktigt läckert. Alla fotona var fina. Man kan inte sitta framför datorn jämt så känn ingen press, det gör att vi andra inte heller behöver känna press. Då är det ju inget kul ju.
Kramar från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

30 oktober 2013 17:41

du so go du

 
Spanaren

Spanaren

31 oktober 2013 11:27

Men stort GRATTIS i efterskott min fina vän. Låt kroppen få hela eftersom och tvinga dig inte göra något som inte känns bra. Lovar du det? /kram

Ps Då är du jämngammal med Lynx eller ...

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

5 november 2013 14:53

Tusen tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards