Alla inlägg den 12 november 2013

Av tulipaner - 12 november 2013 11:21

 

Rosor till er alla<3  

Min dotter som hade spelning i fredags,en riktigt mysig sådan,får inte upp så jag kan ladda ner sången,tyvärr.men det ett ekologiskt fik,där man kan köpa ekologiska krydor bröd och ja i princip allt,fikat är oxå då gjort på samma ekologiska ingredienser.

det var fullt med folk hon sjöng och folk fikade och lyssnade ,och så blev det en paus och hämta påtår och så fortsatte dom igen,en av dom helt klart trevligaste tällena jag varit på!  

Här har du munspelarn sina spel,och det här är ingenting ,han har flera hundra,jag är jätte faccinerad.förr har jag inte alls gillat munspel,men att få in lite sånt på rätt ställen är kanon ,så man lär sig att lyssna till sånt man inte gillat ,det härligt!  

Från kolonilotterna:nu har dom ju stängt,men vilken känsla det var och gå där ,ingen hade gått där innan helt ren fin snö,vad jag tjattar om denna fina snö,men jag älskar den.


Sen har jag och mopsen varit på öppen träning igår:och det var jätte kul,äntligen är vi på gång,men det har vart så himmla mycket med allt,och jag kände bara att nu,nu åker vi.

och så börjar vi rally lydnaden i januari,helt perffekt ,så nu är vi med igen:)


var med ,tro på dig själv,lyssna på dig själv,och handla där efter! var rädd om er <3


Skapa flashcards