Direktlänk till inlägg 8 december 2013

2:a Advent ,nu rullar det!

Av tulipaner - 8 december 2013 12:12

Nu börjar jag smått vänja mig vid att inte ha feber,det en omställning det med,ska ni veta!Låter sjukt ,menden har dock följt mig i 1 ochett halvt år så. ska till veckan och göra en kontrast röntgen ,så allt är borta.Det tycker jag är super bra.annars får jag äta en sån stor antibiotika kur igen.Här måste jag säga att jag har ju gått igenom olika instanser av vården ,och på snabb tid,och fått kanon vård överallt,så det finns bra vård idag oxå<3  

Damerna i fotot innan sitter mitt emot stads hotellet och det kör bilar inte allas långt ifrån och jag försöker sätta dom en bit i från varandra,och det här som det roliga med fotot kommer in,allt ska inte bli perffekt,en del bilder blir perffekta.så himmla roligt .

Nog om det ,samma fina tomte far mor och tomte barn har vi,vår stads park är otrolig på och ha fina saker till jul påsk sommar osv.kanske ska säga park förvaltningen för det dom som jobbar med detta som dom klipper gräs!  

Dom är så gulliga så det nästan man vil pössa dom:)))


Ha det fint må så gott stressa inte var rädd om varandra släck ljusen dra täcket över huvudet när ni ska sova man får vara trött den mörka årstiden och vi har -20 grader här:)/kram

 
 
Ingen bild

Lynx63

8 december 2013 14:39

Ja jag vill också PÖSSA dom :) i alla fall dom 3 sötnosarna med svans :)
Hihi, så fin du har det. Vad tiden springer, redan 2 advent. Jag pysslar och myser, funderade här om dagen om jag inte ska göra en lusse deg i alla fall.
Min son kan göra grovjobbet och jag informerar "bra va"?
Ha det så bra goaste underbara du, jag är så glad att du inte har feber mera. KRAM kram :)

tulipaner

13 december 2013 15:38

Mycket bra deligrering med degen,hoppas dom blev goda,och att jag har några på posten år mig:)/kram

 
primrose

primrose

8 december 2013 19:08

Ni måste bo på en underbar plats, mycket fint omkring er där ni bor!
Kallt har ni! Vi hade minus 8 i morse.
Stor skillnad mot er.
Härliga bilder ,-)
Så härligt att du slipper febern och att du mår så bra igen. Rena miljonvinsten. ,-))
Ha det fint, det rullar på , snart nytt år!? .-)
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

13 december 2013 15:37

ja vi har bara 7 km till stan.och där donar dom på så det kul!
ja,nästa år ska bli ett kanon år ,jag beställer redan det åt oss:)/kram

 
Spanaren

Spanaren

9 december 2013 16:26

Underbara bilder!
Älskar nyfikna hundar som inte gör som matte eller husse vill när de ska fota *fniss*
Jättesöta tomtar och pussa dem från mig också.
Bra att de har fått rätsida på dig så att liver blir ännu skojigare/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

13 december 2013 15:36

tack snälla /kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards