Direktlänk till inlägg 19 december 2013

Nu är det dags mina vänner

Av tulipaner - 19 december 2013 19:28

 

God jul till lite som stor!

Till mina blogg vänner som finns där ute som jag kan läsa hos och

beundra vackra foton,ta del av livet händelser.

sen glömde jag skriva hos spanaren att hon är betydelse full och då gör jag det här istället.  

Nu är den på gång den nya amaryllisen,är så spänd på hur den ska se ut!  

snart då är vi där ,vad det går dagar som bara försvinner känns det som.

Nu får ni ha det så jätte fint med era nära och kära och en fröjdeful jul/kram

 

 
 
Ingen bild

Lynx63

19 december 2013 23:05

Hej du underbara finaste vän, jag önskar dig en härlig helg. =) Ja jag ska ta det lite lugnare, du har rätt. Men jag har opererat den knasiga handen 3 x detta var den 3 gången, så man får säga att den har uppför sig väl med tanke på att dom har sågat lite här och där. *FNISS*

Så nu till det bästa....
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR till dig och det dina.
Från lilla mig och det mina. KRAM KRAM KRAM =)

tulipaner

26 december 2013 12:06

är det 3 gånger där har jag allt inte hängt med!
ja,lilla hand jag önskar verkligen att det blir bra/kram

 
Spanaren

Spanaren

20 december 2013 08:10

Vilken fin julklapp jag fick av dig vännen och du vet att jag gillar ord, så jag tackar så hemskt mycket för dessa värmande ord. Du är också värdefull för mig! Så fina foton återigen ... wow. Vad har du för fint i din gran *urtjusigt* Fin knopp i din Amaryllis också. Jag kom hem med två små Amaryllisar förra veckan, sa till min man att han fick välja en. Så klart att hans blomma har börjar med att spricka lite *fniss* Vad det är kul att bara vara och njuta av att se dig och alla andra ... bara njuta/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

26 december 2013 12:08

så lite så det är du värd

 
Ingen bild

Lynx63

22 december 2013 13:42

Pip i magen och ha det bra, ligger här och funderar. Varm i själen hela dagen. För vi har snart tomten på förstukvisten, tralla lla lllaaaaaa.

Hohohoh finns det några snälla tjejer här? Japp en liten tulipaner som sprider värme, hon ska ha 20000000000000 biljoner med paket.
Sen lite gröt i magen.

Kram go prick, God Jul kramar från mig till dig. Hälsa familjen också =).

tulipaner

26 december 2013 12:09

tack tack tack du lilla fina julfågel som kvittrar så vackert/jul kram

 
Ingen bild

Lynx63

24 december 2013 00:43

Hej klockan är JULAFTON hurra så mysigt, har precis slagit in den sista julklappen. Ett bar byxor till barnbarnet, vill bara säga kram och god natt. Men du sover säkert redan, 00:44 är kl Kram =)

tulipaner

26 december 2013 12:09

jag sover inte :) nattuggla som hoar ,vet du:)

 
Spanaren

Spanaren

26 december 2013 13:40

Petade lite i din fina juldikt via att flytta några komman och någon stor bokstav. Titta in igen på min blogg och se vad fint du återigen har diktat. Tack du fina och goa vän/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

26 december 2013 16:18

Tack själv fina du ,ska titta !
var rädd om dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards