Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Gott nytt år!

Av tulipaner - 26 december 2013 15:52

 

Ny blommar knoppen:)   Ljuvligt,älskar Amaryllisar!
  Nu har jag lyckats !Bingo   Min dotter på Gospels conseren i jul.

 

Hoppas ni inte ätit så ni mår illa:) Om så har man lärt sig nått:)

vi har en hal dag,igår regnade det,och nu halkar vi fram.vinter vart tog du vägen?

jag väntar på dig! och många med mig.

 

Ett riktigt Gott nytt år till er ,och en önskan om att detta år blir bättre än det förra! att allt ska bli mer männskligt att alla krig tar slut,fred på jorden,starka ord som inte komer att fungera tyvärr,men man får önska.var rädd om er <3

 
 
Ingen bild

Lynx63

27 december 2013 01:17

Å nej skrev så mycket och sen plupp borta, så nya friska tag.

Å så fint hon sjunger!
Blomman är som en polkagris, man vill äta upp den. =)

Gott nytt år 2014 på dig/er också, men fy så fort julafton försvann. Ville nog haft lite till, men nu får jag se fram emot nyårsafton.

Ha en fin helg och vi hörs finaste du. KRAM =)

tulipaner

1 januari 2014 11:19

tack,ja,men jag tycker det skönt att det över:) visst är jag knäpp/kram

 
primrose

primrose

28 december 2013 17:40

Så kul att du kunde få in musiken ,-))) Helt otrolig sångröst din dotter har måste jag säga!
Vackert var det ,-)))
Hoppas att ni alla får ett Gott Nytt År!
Vist önskar man att världen stannade upp och tänkte till så vi alla kunde fira av ett Fritt lycklig år .
Ha det fint. KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

1 januari 2014 11:19

Tack snälla.
God fortsättning!kram

 
skogsfen

skogsfen

30 december 2013 12:04

Tycker också om amaryllis, vilken vacker du har ljuvlig färg.
GOTT SLUT OCK GOTT NYTT ÅR önskar jag dig.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

1 januari 2014 11:18

Tack det samma!

 
Ingen bild

Lynx63

30 december 2013 21:56

Ja du mitt minne är bra men fasligt kort för stunden, vet inte om jag redan har skrivit G N Å eller om det var G J jag skrev eller om jag skrev både G J & G N Å ?

Nä jag får nog söka hjälp snart, för jag kan ju inte virra runt och prata strunt bara. Tänk om jag inte hittar hem? Du får köpa en sådan där namntub och sätta runt halsen på mig *fniss*. Eller så får du skjuta in ett chip i armen, nå jag skriver det igen.

G = Gott N = Nytt Å = År ¨

Alltså GOTT NYTT ÅR 2014
MIN FINA GOASTE VÄN // KRAM FRÅN TANT VIRRPANNA =)

tulipaner

1 januari 2014 11:18

nä inge hjälp behövs,tillfällig förvirring,helt ok :)

 
Ingen bild

Lynx63

1 januari 2014 12:16

Fniss ja jag ser att tanten Lo har tittat in ett par gånger. Ojoj men då vet du att "OMTYCKT" är du av störta mått.

Kram och god fortsättning, nog är det skönt att allt är över nu det kan jag inte sticka under stolen med.Kul då man pysslar runt, men sen får man nog. Hurra tills nästa gång.

Vi lika knasiga nu eller hur.. =)

tulipaner

3 januari 2014 12:44

ja,och vi får vara knasiga:) /kram

 
Spanaren

Spanaren

1 januari 2014 12:41

Vacker blomma och en vacker skönblommande dotter ;-)
Denna gång så tog din söta dotter all min uppmärksamhet. Glädjen, sången med mera fångade mig helt. Känner din stolthet ända hit *fniss* /kam

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

3 januari 2014 12:42

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards