Alla inlägg den 10 januari 2014

Av tulipaner - 10 januari 2014 20:32

 

ja,jag bor ju oxå här,tänkte så ni inte glömmer den "lilla"katten:)  

ser ni det ljust på backen när man tittar ut,helt underbart.äntligen har vi fått vinter!

så trist det har vart med halkan och det blöta ,vi inte van vid det ,javisst på med gummi stövlarna,men inte i december .Har inga problem med olika väder men när det fel på vädret då blir det väldigt tokigt tycker jag.men nu är jag nöjd ,det snöar mer här nu,och vi ligger på -13 och blåst,men vad gör det när det vitt på backen :)  

vi klättrar,matte har visat att upp här ,och mopsen är redan i  skogen och vi jobbar på,det så kul och se ,dom är som mer tajta och mopsen en egen stark individ som tar sin plats.så visst är det kul ochse dessa olikheter,sen är ju damerna här "äldre" som det sägs ,men jag har svårt och acceptera det ,dom jobbar på för fullt ,dom äter glukosamin för sina leder så dom hålls smorda men annars så är det full rulle .

 

Har läst mina blogg vänners bloggar och det olika saker som tas upp,och det så olikt från den ena till den andra,men det verkligen lika trevligt att hälsa på hos alla trots olikheterna:och det vad som gör alla så unika!

 

Trevlig helg ! och var rädd om er! kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards