Alla inlägg den 20 januari 2014

Av tulipaner - 20 januari 2014 12:42

 

I går hade vi -29 grader kallt.Och solen ville fram ,men orkade inte riktigt.Men den kommer. Tror att vår isväg är öppen men inte hyvlad i stan,det blir gode knagligt och gå på,och inte när det så här kalt. 

  men hundarna protesterar inte och gå ut och göra sina behov,det jätte skönt.En del hundar får kramp väldigt fort och det ju mindre kul.  

I dessa tulpan tider så har man ju så klart tulpaner man byter vatten och pysslar om dom för att dom ska stå fina så länge som möjligt.pysslar man om sina vänner oxå?  hoppas det!

Nu är det öppen träning ikväll för mig och mopsen,vi måste ju träna allt vi kan:) det kul.

Har stickat klart min väst poncho vad man ska kalla den.fick ju vänta på sista nystanet,var ett nystan kort.så det blev nått av det jag började med:)  så jag sa åt min gubbe att vet du,då kanske man skulle pröva på och virka lite ,,jaha,säger han ,för han vet att det stannar inte där.man kan ju väva ,knyppla osv,,:) ja min fantasi tar aldrig slut.

Nu hoppas jag ni har en fin vecka allihopa ,och dom förkylda börjar krya på sig ,den har vart seg och eländig denna förkylning.

 

några ord här

Vi viste inte att det var omöjligt,

så vi klarade det.                         okänd

 

verkligheten tar aldrig semester.  okänd

 

var rädd om er /kram<3

Skapa flashcards