Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Trevig lördag och helg

Av tulipaner - 25 januari 2014 08:33

God morgon !

Bilder bjudr jag inte på förrän senare idaghar köpt en liten lap topp,och här är jag inte riktigt inne på hur man får in dom på ,men det komme.


vi har haft riktigt kallt här igår var till stan ovh fotade vår is igelkotte och då tänkte jag inte på hur kalt det var skulle ju på andra ärenden.så kommer vi hem jag byter till den tjockare jackan klär på hundarna och susar ut.efter ett tag känner jag att det riktigt grinigt ute,trots mössan drar jag påmig huvan,tittar på hundarna och dom springer på om vanligt ingen som hoppar på 3 ben inte.när vi kommer in så ser jag att det -22 och den blåsten var allt grinig,så undra vad det var för kylförhållande?

Duktiga var dom måste jag säga,men så länge man hålle igång å fryser man ine.


var och köpte ite garn,ska försöka virkahar ju stickat nu och det funkar otroligt nog.så måste ju prova virkning oxå.vi är några som räffas och stickar hos varandr såa,det har ju blivit så himmla populärt igen,och garnerna är bara super,aloe vera i en de vilka färger i all oändlighet!


Annars så rullar det på med allt och inget,men träna mops tar en delav tiden,och det bara så himmla kul


En fortsatt trevlig helg!0ch var rädd om er <3

 
 
Spanaren

Spanaren

25 januari 2014 09:31

Grattis till ditt köp och snart kommer det bilder *sanna mina ord* Såg iskotten på teve och den verkar jättefin och det ska bli kul att se dina bilder senare :-)
Ja till om med djuren blir härdade och som du säger ... rör man på sig så ... fast den man som gick ut med hundarna när det var över minus 42 grader?!?! En av hundarna vände och sprang hem *klok hund* Gissar att det var draghundar för de tål väl kylan ännu bättre. Ha en fin helg/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

25 januari 2014 15:24

ja,drag hundarna har ju en päls som går till världs historien,om du får tillfälle känn på en ,dom harsom ett fett lager nästan i pälsen,det faccinerande,men -42 var väl lite och ta i ,även för en draghund. luftrören tar ju stryk.men men .ha det bra nu/kram

 
Lynx63

Lynx63

25 januari 2014 15:15

HEJ söta nosen, jag har influensan. Så jag kommer åter då jag piggar på mig. KRAM kram =)

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

25 januari 2014 15:23

näää.krya på dig tankar och kramar här upp i från!

 
Spanaren

Spanaren

27 januari 2014 12:19

Ops ... tycker Sokko har nog tjock päls men ... Ska göra så när jag träffar på en riktig slädhund/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

31 januari 2014 13:42

prova ska du se:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards