Alla inlägg den 31 januari 2014

Av tulipaner - 31 januari 2014 13:47

 

Tänk vad snöflingor är kul för en katt:)

Hon kan sitta och titta hur länge som helst när det snöar,hon sträcker på sig och ibland står hon på 2 ben,kul och studera:)  

På  tal om och balansera så är mopsen rätt bra på det,grytan är ändå rätt hal under ,men hon kan :)

Var på hockey igår,äldsta sonen brukar hjälpa till där,men han jobbade kväll så jag lovade och ställa upp,hamnade i baren där man kollar legg.en del dom är nog där för att dricka i stället för och se på hockeyn.trist,för alkohol och sport tycker inte jag hör ihop.men det finns hela 4 barer och dom går väldigt bra har jag nu fått se.

 

Vi vann i alal fall över Brynäs.inte för att jag är nån hockey människa,men kul ändå,man missar inte när en del här är verkligen hockey galan,det inte bara vårat lag som är på tapeten utan även dom i usa.    hellre folk i kring mig som har intressen ,än inga alls!Tror alal behöver nått intresse och hålla på med .  

och så var det då tulpan dags,och önskar alla en trevlig helg,och krya på er till dom som är förkylda!  var rädd om er <3

Skapa flashcards