Alla inlägg den 2 februari 2014

Av tulipaner - 2 februari 2014 12:51

 

Äntligen har vi fått sån underbar skimrande snö!Då är det vinter,och vi ska ju ha vinter,vill ju ha alla årstider.så nu är ordingen återställd här:)

samt en skendräktig mops,så lmindre mat och mer motion är motot.

Men igår då var vi helt själva i det underbara vädret-13 och nu ligger vi på -4,så det rena blidan igen,bara snön får ligga kvar så är jag lycklig.och vid bättre väder ska jag åka ut till isvägen i stan.jag bara älskar den,men man vill ju ha fint väder oxå,det ger den där extra lyckan :)  

Tänk att en stock är så vacker med snö på! Otroligt. men det bara så att det fina vita är så vackert och lysande.  

Lilla mopsen har kollat läget vid björken ,något luktade gott där.

Nu har jag visat natur bilder,antingen gillar man dom eller så gör man det inte .Men jag är lyrisk över snön:) som ni inte missat:)


För varje minut man är arg förlorar man

60 sekunder glädje./okänd


Om man vägrar att se bakåt och inte

vågar se framåtså måste man se upp/tage danielsson


funnes inte molnen så älskade man

inte solen/okänd


var rädd om er därute!<3

Skapa flashcards