Alla inlägg den 9 februari 2014

Av tulipaner - 9 februari 2014 21:57

Hoppas alla alla haft en fin helg! Här har vi 0 gradigt för tillfället,jätte trist för det riktigt halt där ute.  

vi har fått lite mer snö oxå,för om ddet något vi haft i vinter så är det lite snö!  Har varit på hockeyn igen,stått i baren och kollat leg,och det måste jag säga att trevliga är ungdommarna,i alla fall dom jg komit i kontakt med! sonen har jobbat så då ställde jag upp.men idag är ingen bra ag,men det får man ta ibland.imorgon är en bättre. har ny dator en som man kan ta lös och ha som surf platta,tycker den drar mycket batterier.men det har säkert med min ovana  av att göra rätt när jag stänger av.ville ha så lätt som möjligt,och med usb uttag,och ja,så blev det men det kostade att köpa denna lilla apparat man ska ha om man ska ha in många bilder.nåja,nu har jag den oxå.så nu är det bara att lära sig den som inte är det enklaste allt nytt är alltid krångligt. och det blev och fixa wiifi,min älskade man gillar nog inte alltid ina nya ideer:)))) men han är i och för härdad.

har äntligen lyckats få ihop alla djur så man kan vaccinera alla  på samma gång,bingo.fanci fick oxå rabies.vill ge henne efter 2år.man kan ge efter 3år oxå om man ine träffar så många hundar,men det gör vi ju ,skulle inte våga chansa!


fick ett tel samtal i helgen från en grane om att dom sett en skabbräv i kvarteret,och jag fick verkigen kalla kårar,vet ju hur länge skabben överlever där räven eventuellt gnidit isig .det säkert 20år sen sist,då hade dom en jägare som skulle  skjuta den och så blv det.grannens barn har kaniner ute i en lekstuga,så han var lur på att den kanske fått nos på dom,s han skulle ringa dit oxå. skönt att man har grannar som tänker på en för att man har und,tackade honom så hjärtligt flera gånger.

nåja,nog för denna gång,har svårt och få in foton,eller rättare sagt,det jag som inte kan! ha det så fint ,och var rädd om er <3

Ovido - Quiz & Flashcards