Alla inlägg den 12 februari 2014

Av tulipaner - 12 februari 2014 13:12

Kommer inte in på skogsfens sida när jag trycker på 1:a skogsfen som länk,så då skrev jag en ny,och den fungerar.så jag har inte blivit helt från vettet:)

Av tulipaner - 12 februari 2014 12:16

 

Tulpaner till erat köks bord,varsågod!

Ni må tro jag blivit galen,men jag har faktiskt varit och köpt sticklingar,i februari,ja det så sant så.  känns lite vår och börja nu.får nypa lite extra på dom så dom blir riktigt buskiga.köpte fuchia och pelargon. men där föll igen vad jag skulle ha för färgskala i år,som vanligt.men det brukar ordna sig ändå.  

I måndags då var jag ocg lyssnade på dottern när hon sjöng på lilla teatern,hon ska släppa en singel på ett tag ,hon hinner ju inte så mycket i och med att jobbet oxå tar sin tid och så jobbar hon ju inte i stan heller.men det blir kul.

sen åkte jag på öppna träningen,där plats liggning var på programmet,sen stöp jag allt ,det så himmla kul,man vill så jäkla mycket!   och ölilla mopsen är super duktig det jag som har problem med kroppen som inte riktigt är med i just snabb belöningen men hon har förstått galoppen nu:)     så i kväll då kör vi rally lydnads kurs ,ska bli kul vi är ett gäng som är jätte bra!  

Hittade en sån här krisit törne krona ,har aldrig sett en sån innan ,bara röda och rosa tror jag.gul är ju inte min färg men den här hade annat oxå,måste ju se vart det slutar med dens färg:)

vi har slask i februari,hoppas inte mars blir vinter månad då,vore trist,i och för sig så åker jag gärna ut på isvägen och promenerar,men vill nog att det ska vara som vanligt alltså minus grader nu.

bilden där hundarna går ,är allt efter mig,som sträckte lår muskeln,så smart och vada i snö,typiskt mig ,nåja dom blev glada och jag mindre glad.

 

sen har jag varit på lung och träffat en läkare som berättade då om vad som varit i lungorna,ja ni läste så rätt så.jag har haft porer av lunginflammations bakterie,så jag har gått med en form av den då i 1 ½ år.tur man inte är av den allt för svaga typen.

jag har blivit jätte bra behandlad,och var ju på röntgen för 2veckor sen,och allt är borta nu.så det ok i baken.      men tänk om det varit en gammal människa,det inte bra,man ska ju kolla på en gång,men det ju så typiskt med att allt är virus som går,det har jag ju hört ,stressen,osv. så jag hoppas nån tagit till sig det här ,och tänker sig för innan ,man bara tar prover och alla prover är bra förutom snabbsänkan då ,men det ett virus.nä nu hoppas jag att det tänks till.

stog föresten i tidningen om en människa som skickats med taxi till sjukhus,och den dog i taxin.så gör man bara inte,så jag tror att dom fått sig en hel del bannor över det.och det ska dom ha .

 

var rädd om er där ute <3 kram

Ovido - Quiz & Flashcards